anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieodebrana paczka inpost smart wróciła jak ją odebrać

MAMY ROZWIĄZANIE!
folkowy-slesin
#10 Popularyzator#

Witam,

Klient kupił paczkę smart nie odebrał jej z paczkomatu inpost. Paczka wróciła do mnie nadawcy. Nie przywiózł jej kurier tak jak zawsze zwroty.

Paczka jest w paczkomacie, ale nie dostałam żadnego sms ani mejla z kodem odbioru i w którym jest paczkomacie chociaż widnieje takie info : "I gotowe! Paczka czeka na odbiór w wybranym automacie Paczkomat. Odbiorca otrzymuje e-maila, a także powiadomienie w aplikacji InPost Mobile lub SMS-a z kodem odbioru i informacją, jak długo paczka będzie czekać na odbiór. Jeśli paczka nie zostanie odebrana w tym czasie, zostanie zwrócona do Nadawcy, o czym poinformujemy Odbiorcę w osobnych komunikatach."

gdzie mam szukać kodu odbioru?

zamówienie nr 152668b0-8cfc-11ee-8685-d148dff8910b

paczka nr 662561966363604125734317

pozdrawiam

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@folkowy-slesin w tej sytuacji musisz skontaktować się z infolinią Inpostu pod numerami: 

  • +48 722 444 000  
  • +48 746 600 000 
   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów