Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zamówił przedmiot za pobraniem. Paczka została wysłana i awizowana przez kuriera. Przekazałem kupującemu wszelkie dane na temat paczki, tj. nr przesyłki i w jakiej placówce czeka na odbiór. Kupujący stwierdził, że nie ma czasu jechać odebrać paczki na poczcie, po czym jeszcze otworzył spór na allegro, że paczki nie otrzymał. Dlaczego w takiej sytuacji to kupujący ma większe prawa, kiedy to ja zostałem naciągnięty na podwójne koszty wysyłki, gdyż paczka została zwrócona do mnie z poczty, za co dodatkowo muszę zapłacić?
TomXYZZ jeśli chcesz uniknąć w przyszłości podobnych sytuacji usuń z ofert przesyłki za pobraniem .
@TomXYZZ Być może kurier nie próbował doręczyć paczki, tylko od razu zostawił awizo, a kupujący nie chce jeździć po jej odbiór, czyli oczekiwał dostawy na adres, dlatego otworzył spór.
Najlepiej nie udostępniaj pobrań, unikniesz w przyszłości podobnych problemów. Możesz żądać od kupującego zwrotu kosztów powrotu nieodebranej paczki, ale jeśli nie zapłaci, pozostanie Ci tylko droga sądowa.
Spór i jeżeli potrącisz zwrot kosztów przesyłki to odpowiedni komentarz, nie udostępniaj pobrań.
@LEW433 Niczego nie potrąci, bo kupujący nie zapłacił. To POBRANIE - nie ma z czego potrącać 😄