Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, pierwszy raz mam taką sytuację ponieważ sprzedaję dość krótko. Wysłałam paczkę kurierską za pobraniem, paczka do mnie wróciła ponieważ klientka jej nie odebrała. Próby kontaktu idą na marne. Co powinnam zrobić w takiej sytuacji? Czy jest szansa na odzyskanie poniesionych kosztów przesyłek oraz zwrot prowizji? Pisałam, dzwoniłam i nic - widocznie się odwidziało. Zastanawiam się czy jestem w stanie coś zdziałać czy po prostu pogodzić się z kwotą straty i mieć nauczkę aby nie udostępniać wysyłki pobraniowej. Wysłałam wiadomość z prośbą o formularz odstąpienia od umowy, jakie kroki podjąć dalej?
@eko_2017 Prowizji - tak, wystąp o to do Allegro, zgłoś do nich również "żartownisię".
Niestety aby odzyskac koszt przesyłki - sąd.
ps Po co oferujesz pobraniówki?
Już wszystkie pobraniówki usunięte z cenników. Polak mądry po szkodzie. Rozumiem, że bez sądu nie ma nawet sensu wchodzić w jakąkolwiek dyskusję z kupującą? Konieczny jest ten formularz odstąpienia czy mogę sobie ten produkt przyjąć na stan i zapomnieć o sprawie?
@eko_2017 Generalnie jeśli klient nie złoży oświadczenia o odstąpieniu od umowy to towar zgodnie z prawem należy do niego ale kto to sprawdzi 🙂
ja mam sporo paczek pobraniowych - nie odbiera może 0,5%
Czy warto skasować je ? Wg. mnie - nie.
A zawsze jakaś "Grażynka czy Janusz" się znajdzie - zwykle maja wywalone na kontakt czy odstąpienie od umowy. U mnie to promil - jakby było więcej to albo jak piszecie - rezygnacja z pobrań albo "hurtowo" pozwy cywilne.