Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem nowym sprzedawcą. Nie działa mi zakładka przy zamówieniach "Nadaj przesyłkę".
Pokazuje taki komunikat:
Mam ustawioną jedną umowę własną z Impost. Nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi, co jest nie tak, a wygląda na to, że liczy się to do jakości sprzedaży w zakładce "Numery przesyłek uzupełnione w terminie."
Pierwszą przesyłkę do paczkomatu musiałam zrealizować przez portal Impostu, bo na Allegro mi nie zadziałało "Nadaj przesyłkę".
Będę wdzięczna za pomoc lub sugestie.
Pozdrawiam serdecznie,
Kasia
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@tygrasica może złą dostawę wybrałaś, albo chcesz nadać paczkę jak klient wybrał odbiór w punkcie ???
@tygrasica, podasz numer zamówienia, w którym widzisz taki komunikat?
Dzień dobry,
Dziękuję za odpowiedź. Nr tego zamówienia to c69e5752-1bc0-11ed-8bff-f94a10792506 .
Tak myślałam, że przy odbiorze osobistym nr przesyłki się nie liczy 😉
Jednak coś jest nie tak. Po pierwsze, przy wysyłce pierwszej paczki paczkomatem
( 67c57611-14df-11ed-aa3e-7f64a9d160b9 ) już nie działało mi "Nadaj przesyłkę", i wysłałam przez Inpost.
Po drugie przy tym zamówieniu z odbiorem osobistym wygląda to tak, jakby było niedokończone, w jakości sprzedaży coś jest nie tak.
Może czegoś nie dopatrzyłam. Dopiero się uczę 🙂
Dzień dobry,
Czy udało się sprawdzić moją sytuację?
Pozdrawiam serdecznie 🙂
@tygrasica, przepraszam Cię za czas oczekiwania na odpowiedź. 🙂 Obawiam się, że nie do końca rozumiem kwestię dotyczącą zamówienia c69e5752-1bc0-
Metoda dostawy to odbiór w punkcie sprzedawcy, więc jej nie wysyłasz - kupujący odbiera ją na własną rękę w punkcie sprzedawcy. Zamówienie z taką metodą automatycznie wykluczamy z miary wysyłki w terminie. 🙂
Ok. Bardzo Ci dziękuję za odpowiedź. Może coś źle zrozumiałam.
Będę działać dalej i na pewno po drodze mi się jeszcze wiele wyjaśni 😉
Miłego dnia! 🙂
@tygrasica, gdybyś miała kiedyś jakikolwiek problem z nadaniem przesyłki, śmiało pisz. 🙂 Podaj numer zamówienia oraz załącz zrzut ekranu z całym oknem przeglądarki, na którym widać komunikat. Wtedy będziemy działać na bieżąco. 🙂