anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieodebrana paczka przez klienta

GlobalDealz
#7 Wielbiciel#

Witam.

Mam pytanie odnośnie nieodebranych przesyłek z punktów odbioru i paczkomatów.

Rozumiem, że automatycznie pobierana jest opłata za wydrukowanie etykiety nadawczej, więc moje pytanie brzmi co w sytuacji, jeśli klient nie odbierze paczki z wspomnianego punktu odbioru/paczkomatu? Przesyłka wraca wówczas do nas, ale koszt za wysyłkę został już poniesiony a to, że klienci czasem zamawiają i nie odbierają paczek przecież nie jest naszą winą.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

Client:44052296
#21 Demiurg#

@GlobalDealz tak opłata za wysyłkę jest pobierana bo usługa została wykonana przecież. W przypadku inpost i AOB nie pobierają dodatkowej opłaty za zwrot. U innych (zobacz w regulaminie w cenniku) ile będą Ci liczyli i o tyle możesz obciążyć kupującego.

oznacz moderatorów