Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupująca nie odebrała paczki z automatu, paczka wraca do nas. Jakie macie sposoby, aby skłonić ją do dopłaty 9,99 zł i ponownej wysyłki na jej koszt. Na razie wysłałam jej SMS z informacją.
Mam już dosyć robienia zwrotów i odstąpień od umowy w takich sytaucjach.
@CHECINIAKI Zgodnie z artykułem 535 Kodeksu Cywilnego, umowa sprzedaży oznacza, że sprzedawca zobowiązuje się przenieść prawo własności na kupującego, a kupujący zobowiązany jest do zapłaty i odbioru towaru. Zaniechanie przez kupującego odbioru przesyłki nie powoduje automatycznie, że stosunek ten zostaje zerwany. Prawnie właścicielem towaru jest w dalszym ciągu kupujący.
Jeżeli kupujący nie odebrał paczki, to możesz oddać rzecz na przechowanie na koszt i niebezpieczeństwo kupującego (artykuł 551 Kodeksu cywilnego).
W tej sytuacji jednak najlepszym rozwiązaniem będzie wyznaczenie dodatkowego terminu na odebranie paczki lub opłata klienta na rzecz ponownego nadania.
Jeśli klient nie odpowie na Twoje wiadomości, to podaj mi numer tego zamówienia i my spróbujemy się z nim skontaktować.
- Tego zamówienia na płatki jaglane 5 kg kupująca nie odebrała, dzisiaj minął termin odbioru, paczka wraca do nas. Na razie wysłałam SMS z informacją, że druga wysyłka kosztuje 9,99 zł:
994f3250-c959-11ed-9af8-e19831c95150
- Ta sama kupująca złożyła dzisiaj kolejne zamówienie na te same płatki, tym razem wybrała kuriera Poczty:
d14a35b0-cc8d-11ed-ba66-653f748e7f21
Obie przesyłki opłacone z góry, bo nie udostępniamy pobrań.
Ta kupująca już wcześniej zamawiała te płatki i odbierała, nie widzę tu złej woli, tylko musiała się zagapić przez niedzielę.
@CHECINIAKI Napiszemy do klientki, dopytamy i spróbujemy pomóc, być może rzeczywiście coś przeoczyła. 🙂
@CHECINIAKI to poproś niech odstąpi od zakupu i po sprawie.
Poprzedni i obecny zakup ze Smart?