Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
kupujący nie odebrał paczki z paczkomatu w terminie. Przesyłka była opłacona przez kupującego (brak allegro smart). Jeśli kupujący zdecyduje, że jednak nie chce towaru a woli zwrot pieniędzy, mam mu oddać całość z przesyłką czy tylko kwotę za przedmiot?
Czytałem trochę na ten temat, jednak sporo sprzecznych informacji uzyskałem.
Pozdrawiam
@trinket_shop Jeśli klient odstąpi od umowy, powinieneś mu oddać cenę towaru + koszt wysyłki do niego. Powrót paczki paczkomatem jest darmowy.
Napisz do niego ,niech poda powód nieodebrania tej przesyłki ,często tak bywa że ktoś przegapi czas odbioru a to jest tylko 48 h a może mu na przesyłce zależeć i będzie chciał aby mu ją ponownie wysłać po opłaceniu ponownych kosztów nadania.