Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
kupujący nie odebrał przesyłki od kuriera i przesyłka wróciła się do mnie z powrotem. Z tego tytułu poniosłem dodatkowy koszt za przesyłkę zwrotną. Proszę o informację czy w takiej sytuacji mogę żądać od kupującego pokrycia kosztów zwrotu. Zaznaczam, że w warunkach zwrotu mam napisane, że kupujący ponosi koszt odesłania towaru.
@Fajneopony oczywiście, jak odstąpił to pokrywa koszt powrotu, i oddajesz co wpłacił - koszt powrotu 🙂
Jak nie odstąpił czekasz na info bo może chce ponowną wysyłkę i opłaca koszt zwrotu i ponownego nadania 🙂
A zakup jest od osoby prywatnej czy firmy? Jest jeszcze Smart i tu jest możliwy darmowy zwrot.
@LEW433 to sprzedawca - firma pisze 🙂
@kostas11 Ok. ale nie znamy wszystkiego, jak kupił, czy np: ze Smartem itd.😁
Zakup był bez smarta, dostawa Allego DPD. Koszt dostawy był podany 0 zł, gdyż dostawa była w cenie zakupu.
@Fajneopony W takiej sytuacji zwracasz klientowi całą wpłatę minus koszt powrotu paczki. Chyba że kupujący się skontaktuje, pokryje koszt powrotu i dopłaci do kolejnej wysyłki.
@Fajneopony Jeżeli kupujący odstąpi od umowy, możesz mu zwrócić całą jego wpłatę, czyli cenę towaru + koszt wysyłki do niego minus koszt powrotu paczki.