anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieodebrana przesyłka przez kupującego

MAMY ROZWIĄZANIE!
Fajneopony
#7 Wielbiciel#

Witam,

kupujący nie odebrał przesyłki od kuriera i przesyłka wróciła się do mnie z powrotem. Z tego tytułu poniosłem dodatkowy koszt za przesyłkę zwrotną. Proszę o informację czy w takiej sytuacji mogę żądać od kupującego pokrycia kosztów zwrotu. Zaznaczam, że w warunkach zwrotu mam napisane, że kupujący ponosi koszt odesłania towaru.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
kostas11
#21 Demiurg#

@Fajneopony oczywiście, jak odstąpił to pokrywa koszt powrotu, i oddajesz co wpłacił - koszt powrotu 🙂

Jak nie odstąpił czekasz na info bo może chce ponowną wysyłkę i opłaca koszt zwrotu i ponownego nadania 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

A zakup jest od osoby prywatnej czy firmy? Jest jeszcze Smart i tu jest możliwy darmowy zwrot.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@LEW433 to sprzedawca - firma pisze 🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@kostas11 Ok. ale nie znamy wszystkiego, jak kupił, czy np: ze Smartem itd.😁

oznacz moderatorów
Fajneopony
#7 Wielbiciel#

Zakup był bez smarta, dostawa Allego DPD. Koszt dostawy był podany 0 zł, gdyż dostawa była w cenie zakupu.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Fajneopony W takiej sytuacji zwracasz klientowi całą wpłatę minus koszt powrotu paczki. Chyba że kupujący się skontaktuje, pokryje koszt powrotu i dopłaci do kolejnej wysyłki.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Fajneopony Jeżeli kupujący odstąpi od umowy, możesz mu zwrócić całą jego wpłatę, czyli cenę towaru + koszt wysyłki do niego minus koszt powrotu paczki.

oznacz moderatorów