anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieopłacone zakupy a negatywny komentarz.

sa-mar
#2 Obserwator#

Witam

1-maja sprzedałem 2 przedmioty 

kupujący wybrał opcje wysyłki kiosk ruchy i formę płatności oczywiście przedmioty nie opłacone

allegro zwróciło prowizję za przedmioty bo nie doszło do sfinalizowania transakcji

5 -maja kupujący otworzył dyskusję i napisał że chciał odbiór osobisty a ja nie podałem mu danych 

firmy pracownik allegro zamknął dyskusję tego same dnia powód zamknięcia

Dane sprzedającego są w zakładce "o sprzedającym". Allegro zawsze będzie do dyspozycji stron transakcji pod odpowiednim formularzem kontaktowym w zakładce pomoc:

a 6 maja dostałem 2 negatywy 

pisząc do allegro a usunięcie dostaje informację że nie mają podstaw

mimo że nie opłacone przedmioty, wybrana inna metoda wysyłki niż założony wcześniej spór 

proszę o pomoc 

 

 

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

xyz96
#21 Demiurg#

Jeśli Allegro nie widzi podstaw, nic nie zrobisz. Zapłata za towar nie jest warunkiem wystawienia oceny. Możesz zwrócić się do kupującego z prośbą o usunięcie, jeśli się zgodzi, Allegro usunie komentarze na jego prośbę tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0...

oznacz moderatorów

sa-mar
#2 Obserwator#

witam

kupujący nie odpowiada telefon jest nie aktualny

oznacz moderatorów

filtry_do_okapu
#8 Zapaleniec#

Skorzystaj z pomocy prawnika-czasem działa cuda :)))

oznacz moderatorów

sa-mar
#2 Obserwator#

dziwne jest dla mnie podejście allegro 

wybrana forma wysyłki nie opłacone zwrot przyznany 

a oni widzą problemu z komentarzem 

 

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@sa-mar Tak tutaj niestety jest to możliwe i tolerowane by klient mógł cię ukarać nawet gdy on się nie wywiąże ze swoich zobowiązań .Allegro od tego stara się umywać ręce nawet gdy ewidentnie wina jest po stronie kupującego i tak mu zwykle przyklepią rację ale pisz ponownie o anulowanie tych negatywów czasem można trafić na kogoś z innym podejściem .

oznacz moderatorów

filtry_do_okapu
#8 Zapaleniec#

Dlatego jeżeli jesteś w stanie udowodnić swoje racje to skorzystaj z prawnika i wytocz kupującemu normalny proces. Jak wygrasz to odzyskasz wszystkie koszty i raz na zawsze wybijesz z głowy kupującemu takie praktyki i będziesz już wiedział co robić w takim przypadku. Sam miałem problem z jednym kupującym, który wymyślał sobie funkcje , których produkt nie miał i próbował je reklamować. Straszył w mailach czym się dało, a jak dostał jedno krótkie pismo od naszego prawnika to zaraz się zamknął. Na pomoc allegro nie licz.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@filtry_do_okapu Klient nie ocenia produktu tylko sprzedającego i mimo że nie doszło do zakupu, możliwe że miał podstawy żeby tak ocenić, nie znamy wypowiedzi drugiej strony, wiele wątków tu było takich a jak się wypowiedziala druga strona wszystko się zmieniło. Twoja wypowiedź także jest oceną kupującego "subiektywną".

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@filtry_do_okapu Znam takich bohaterów, co to wysyłają pisma z lipnych kancelarii prawnych i zastraszają. Ze mną akurat taki jeden przegrał w tym roku sprawę o komentarz po dwóch latach procesu. Zapłacił wszystkie koszty sądowe i koszty dojazdów, a taki był chojrak, straszył mnie, czym tylko się dało, na przykład przeprosinami w Gazecie Wyborczej na 1/4 strony za 100 000 zł 😄

oznacz moderatorów

Client:47295977
#11 Animator#

@xyz96Coś mu w tym komentarzu napisała, że aż cię do sądu zawlókł? 😀

oznacz moderatorów

filtry_do_okapu
#8 Zapaleniec#

Tu akurat nie szło o komentarz tylko o próbę wyłudzenia nowego produktu przed końcem gwarancji. Jak już pisałem, klient próbował reklamować coś czego nie było w produkcie, wmawiając nam, że serwis mu go wymontował. A prawnik był i jest jak najbardziej realny i jak widać skuteczny.

Wcześniej ogarnął nam inną sprawę - klient podczas montażu okapu przewiercił płytkę sterującą więc i okap nie chodził. Zareklamował strasząc nas kancelariami, dyrektywami unijnymi, kosztami przebudowy mebli kuchennych i karą boską.

Zawieźliśmy okap do serwisu producenta, tam go rozebrali i pokazali sprawcę zamieszania. Tym razem to my zażądaliśmy zwrotu kosztów naprawy, transportu itp. I Klientka, cwaniara ze stolycy nagle zamilkła, a taka była wcześniej wyszczekana. Poszło zatem zlecenie  do prawnika. Jedno pismo i kasa się znalazła na koncie na drugi dzień. Ale powtarzam, jak decydujesz się na wojną to bądź pewien, że ją wygrasz.

Pamiętajcie, nie zawsze klient ma rację 🙂

 

Dzisiaj w nocy też był ciekawy przypadek, ale czekam na rozwój wydarzeń...

 

 

 

 

oznacz moderatorów

Client:98572120
#13 Ambasador#

@filtry_do_okapu napisał: "Tym razem to my zażądaliśmy zwrotu kosztów naprawy, transportu itp. I Klientka, cwaniara ze stolycy nagle zamilkła, a taka była wcześniej wyszczekana. Poszło zatem zlecenie do prawnika. Jedno pismo i kasa się znalazła na koncie na drugi dzień."

To wszystko prawda. Mogę zaświadczyć, byłem tym prawnikiem.

__________________
Czas zlikwidować czarną listę kupujących. Najwyższa pora! Zagłosuj, powiedz innym - wszyscy zyskają.emoji
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Prawdę i wszystko przegrał. A wydawało mu się, że można manipulować cenami, czyli podnosić je o kilka tysięcy procent, aby nikt nie kupił, w celu utrzymania pozycjonowania na liście ofert. Teraz już Allegro na to nie pozwala, ale wtedy pozwalało i on wprowadził mnie tym w błąd.

oznacz moderatorów

filtry_do_okapu
#8 Zapaleniec#

Ale swego czasu był to jedyny sposób na utrzymanie pozycji...

Też kiedyś spotkała nas sytuacja, kiedy klient kupił produkt po cenie 5 x wyższej, ale wykazał więcej zrozumienia, oddaliśmy kasę, wytłumaczyli, zrozumiał.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

filtry_do_okapu
#8 Zapaleniec#

Jak tu się dodaje dokumenty w PDFie ? Znalazłem to pismo a dokładnie wezwanie przedsądowe 🙂 No jelonki , chcecie zobaczyć zobaczyć ?

oznacz moderatorów