anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieopłacone zakupy a negatywny komentarz.

MAMY ROZWIĄZANIE!
OUTLECIAK
#9 Pomysłodawca#

Witajcie, na poczatku maja skończyła mi sie jedna aukcja, która wygrał klient, po uplywie 5dni od wygranej aukcji poinformowalem klienta ze ma czas 7dni według regulaminu allegro na oplacenie zamowienia, lecz i ten email nic nie dał i odpowiedzi nie bylo. Po 10 dniach anulowalem zamowienie, a następnego dnia otrzymalem od tej osoby negatywna ocene oczywiście z informacją "kupujący nie dodał komentarza. Czy taka niesprawiedliwa ocene mozna w jakis sposob anulować? 

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
xyz96
#21 Demiurg#

Ocena prawdopodobnie zostanie usunięta - napisz w tej sprawie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272

oznacz moderatorów
liptonp
#9 Pomysłodawca#

No właśnie a mają pewność że była? Chyba nie.... Mają natomiast dowód że nie doszło do zapłaty za towar. Więc niewiem jak mogą podejmować taką decyzję na podstawie domysłów. BTW jeśli się nie mylę to opłacanie towaru poza allegro jest nielegalne. Idąc tym tropem bez dowodów uważają ze łamiesz regulamin. 😉

oznacz moderatorów
cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@OUTLECIAK postąp zgodnie z radą @xyz96 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów
le-ma1
#8 Zapaleniec#

Mam podobna sytuację, niestety nie mogę dojść do porozumienia z administratorem. Zakup miał miejsce 30.04, został anulowany ze względu na brak wpłaty. Dzisiaj 29.07 kupująca wystawiła komentarz negatywny. Produkt, którego nie widziała na oczy oceniła na 1 punkt. Transakcja nie została sfinalizowana, powołuje się na art.11.5 RA, administrator twierdzi, że nie może usunąć, gdyż minęło już prawie 90 dni. Prawie, ale jeszcze nie minęło. Co robić w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@le-ma1 A od kiedy to pracowników allegro ograniczają jakiekolwiek terminy w kwestii usuwania komentarzy?😏
Skoro ona powołuje się na 11.5., to Ty powołaj się na 11.6.😉

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
le-ma1
#8 Zapaleniec#

Na 11.5 to ja się powołałam: "Oceny i odpowiedzi powinny być zgodne z rzeczywistym przebiegiem Transakcji". 

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@le-ma1 Napisałaś "powołuje", a nie "powołuję", więc myślałem, że ona się powołuje.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
le-ma1
#8 Zapaleniec#

No tak, mój błąd, przepraszam. On napisał coś takiego: "niestety nie mogę usunąć komentarza ponieważ od daty zakupu upłynęło już prawie 90 dni. Zgodnie z naszymi zasadami takie komentarze usuwamy tylko na prośbę Kupującego".

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

OUTLECIAK nie dalej jak dwa tygodnie temy mialem podobną sytuację i usunęli bez możliwości ponownego wystawienia .Różnica jedna ,, kup teraz ,,

oznacz moderatorów
OUTLECIAK
#9 Pomysłodawca#

U mnie też usunęli, aczkolwiek moim zdaniem powinni zrobić tak ze kupujący nie może wystawić negatywa bez założenia sprawy w allegro, bo wiele negatywnych komentarzy jest po prostu na zlosc nam sprzedającym, a wiele sytuacji mozna rozwiązać bez tego komentarza.

oznacz moderatorów
SAURES
#8 Zapaleniec#

Też uważam że tak powinno być. Pewnie też macie tak że klient składa dwa zamówienia i jednego nie opłaca.

No i tak odstałem dwa negatywy.
Fakt że jeden nie liczy się do średniej ocen bo był wystawiony w ciągu 7 dni.

Ale sam negatyw wisi na karcie użytkownika.

Ja pisząc z Allegro dostaję informację że nie mogą usuwać bo nie mają pewności czy transakcja została opłacona poza Allegro.

oznacz moderatorów
liptonp
#9 Pomysłodawca#

Mam podobny problem. Kupujący oferujący de fakto co ja kupił 8 sztuk I żadnego nie opłacił. Dostałem zwrot prowizji od allegro więc uzlali że nie doszło do transakcji. Następnie wystawił negatywa ze towar jest wadliwy. Napisałem już do allegro. Jest szansa że usuną kom?

Druga sprawa. Ten sam kupujący oferuje na swojej aukcji ten sam towar. Zauważyłem że umieścił zdjęcie mojego autorstwa (skopiował z mojej aukcji). Allegro twierdzi że nie może zweryfikować kto jest właścicielem zdjęcia. Powołuje się na słynne narzędzie do weryfikacji. Z tego co ustaliłem nie wiadomo jak weryfikuje zdjęcia. Wspanialomysni doradcy z allegro mówią że zdjęcie musi być podpisane cyfrowo. Nie może to być znak wodny, ani dane exif. Pracuje w it domagałem się co mają na myśli że zdjęcie ma być podpisane cyfrowo. Ale nie uzyskałem odpowiedzi. Zakładam że sami nie wiedzą. Przesłałem również oryginał zdjęcia z danymi exif I bez zamazanych zanomizowanych danych. Niestety. Co dalej? 

Udało mi się znalesc https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/wystawianie-i-edycja-oferty/jak-allegro-zabezpiecza-zdjec...

Ale idąc tym tropem to osoba bezprawnie umieszczającą zdjęcie na swojej aukcji staje się jego właścicielem. Bo są dodawane dane. Jestem ciekawy tego rozwiązania czy to nie bajka 

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@liptonp, widzę, że korespondujesz z nami mailowo w tych sprawach. Po weryfikacji podjęto decyzję o usunięciu tej opinii. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
liptonp
#9 Pomysłodawca#

@mr_oma tak dziś komentarz został usunięty. Choć jeden konsultant stwierdził, że kupujący nabył przedmiot poza allegro i nie może usunąć kom... mimo że nie zapłacił za przedmiot, nie dopełnił warunków umowy. Na szczęście sprawa została przekazana do  kompetentnej osoby. 

Uważam jednak, że system nie powinien dawać możliwości komentowania osobie, która nie zapłaciła za towar. Jest to nie w porządku w stosunku do sprzedających. 

oznacz moderatorów