anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieopłacone zamówienie

Allitaliana
#8 Zapaleniec#

Status zamówienia u mnie nieopłacone, klient wysłał potwierdzenie płatności, że zapłacił poprzez payU, od poniedziałku będzie tygodniowa przerwa w sprzedaży w związku z urlopem. Jak można zweryfikować, że klient napewno zapłacił? 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

komis-bell
#21 Demiurg#

@Allitaliana Jeśli status zamówienia u Ciebie jest jako nieopłacone a klient faktycznie zapłacił to najpewniej doszło do błędu i ta wpłata się już nie zaksięguje.
Taka nieudana wpłata wróci automatycznie do kupującego w ciągu 3 dni a zamówienie powinien opłacić ponownie.

Poproś klienta aby zerknął do zakładki moje zakupy - tam zobaczy jaki status ma zamówienie i płatność.

oznacz moderatorów