Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć. Mam problem z brakiem aktualizacji statusu przesyłki. Kupujący wybrał dostarczenie zamówienia do paczkomatu. Numer przesyłki wprowadziłem ręcznie, gdyż to hurtownia nadała przesyłkę i udostępniła mi numer. Klient, któremu zależało na szybkiej wysyłce, przesłał mi info, że na jego koncie widnieje informacja, że jest opóźnienie przesyłki, a w trackingu jest status Oczekuje na nadanie, choć wiedziałem, że zamówienie zostało już wysłane. Natomiast po sprawdzeniu linku do śledzenia na stronie InPost okazuje się, że paczka jest już przekazana do doręczenia. Jednak największy problem jest taki, że Allegro nie nalicza mi przez to terminowej wysyłki....
@IzzySklep20 Podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja.
@_HolaOla_ Proszę, nr zam. 396e0312-0cbf-11eb-9683-4936dec34722
@IzzySklep20 Dziękuję, ta przesyłka nie jest liczona przy statystykach do jakości Twojej sprzedaży, ponieważ nie dostaliśmy poprawnej informacji o niej z systemu Inpost. Zazwyczaj dzieje się tak, ponieważ przy nadawaniu paczki nie został podany poprawny mail kupującego - ten z '@allegromail.pl'. Najłatwiej sprawdzić to na etykiecie nadawczej.
@_HolaOla_ Tak, to w takim razie jest ten problem - brak maila kupującego. A czy to jest jakaś różnica, jeśli to nie ja nadaję paczkę (działam w modelu dropshipping), zatem to nie ja wprowadzam zaszyfrowany mail kupującego, tylko hurtownia by to zrobiła? Gdy poprosiłem o to hurtownię (do tej pory hurtownia wprowadzała mój mail - co jest bez sensu! - jedynie podawałem numer tel. klienta), otrzymałem odpowiedź: "Nie ma możliwości wprowadzania adresów mailowych klienta, nasze maile i tak nie doszłyby do klienta z allegro ponieważ tylko sprzedawca może wysyłać maile do klienta".
OK, rozumiem, że gdyby wysłali maila, to by nie dotarł 😉 Ale jeśli wprowadzą go na etykiecie nadawczej, to chyba przewoźnik powiąże go z zamówieniem - nieważne, kto nadał przesyłkę?
@IzzySklep20 Nie chodzi tutaj o wysyłanie maili do klientów, tylko o poprawne przekazywanie maili w systemie nadawczym. Jeśli przesyłki, które realizujesz, mają być liczone w ramach jakości Twojej sprzedaży (szczegółowe informacje dot. miary realizacji przesyłek znajdziesz w tym artykule) musisz przekazywać poprawnie adres e-mail. Systemy firm logistycznych rozpoznają przesyłkę właśnie na podstawie adresu e-mail przypisanego do zamówienia, dlatego tak ważne jest aby przekazywać go w chwili nadawania przesyłki.