Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Bardzo prosiłbym o wyjaśnienie, dlaczego w statystykach "skuteczności wysyłek" a dokładnie dla "Spełnialność godziny wysyłki tego samego dnia" dla przesyłek Inpost paczkomat widnieje informacja "79 z 84 przesyłek wysyłasz zgodnie z ustawioną godziną". Jeżeli to są dane z ostatnich 28 dni to w tym czasie mieliśmy ok 320 zamówień zrealizowanych wysyłką inpost paczkomat. Dlaczego więc w statystykach liczone jest tylko 84? To samo tyczy się innych metod dostawy, wygląda że wiele zamówień nie jest wliczona do statystyk, przez co są one zaniżone.
@Ectro powodów może być wiele, dlatego najlepiej będzie jeśli z tej zakładki wygenerujesz raport i podasz mi numery zamówień, które nie zostały naliczone do Twojej jakości sprzedaży.
Błędnie zaliczone jako niezrealizowane w terminie są na pewno zamówienia nadana paczkomatem:
ec4a8eb0-8cc1-11ee-bdb2-c7c1af9423ea
0b3f0370-8c52-11ee-a0c7-497d0e58e3f6
Do zamówień dodane są dwa numery przesyłek ( pierwszy numer był błędny, bo została wygenerowana etykieta z nieprawidłowym gabarytem) Ale chyba Państwa system sugerował się pierwszym numerem jako by paczka nie była nadal wysłana, choć faktycznie pod drugim numerem była wysłana w terminie. Będę wdzięczny za skorygowanie, bo wpływa to na nasze statystyki "Spełnialność godziny wysyłki tego samego dnia"
Mam też pytanie, dlaczego przy statystykach "Spełnialność godziny wysyłki tego samego dnia" dla przesyłek inpost paczkomat widnieje informacja : 78 z 83 przesyłek wysyłasz zgodnie z ustawioną godziną, jak w ostatnich 28dniach które brane są do wyliczeń mieliśmy zrealizowanych łącznie ok 320 przesyłek paczkomatem a nie 83. Wygląda na to że nie wszystkie zamówienia brane są pod uwagę, tylko dlaczego?
@Ectro przekazałam już te informacje do zespołu i jak tylko dostanę odpowiedź dla Ciebie, wrócę do Ciebie w tym temacie.