Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!
W ostatnim czasie miała miejsce sytuacja, w której z powodów zdrowotnych miałem utrudniony dostęp do Allegro i mojej sprzedaży. W tym czasie klient rozpoczął ze mną dyskusję w sprawie niekompletnego zamówienia. Miałem zamiar zweryfikować problem i zwrócić środki klientowi, natomiast z powodów niezależnych ode mnie nie odpowiedziałem w terminie klientowi co do rozstrzygnięcia reklamacji, w związku z czym w dyskusję wtrąciło się Allegro, klient oznaczył dyskusję jako nierozwiązaną i Allegro zrealizowało zwrot dla klienta poprzez Allegro Protect. Dostałem informację, że Allegro nie obciąży mnie kosztami, natomiast dyskusja widnieje jako nierozwiązana, przez co mam ujemne punkty.
Czy mogę zrobić coś w tej sytuacji, aby dyskusja uzyskała status rozwiązanej? Jestem gotów zwrócić środki klientowi osobiście, natomiast zależy mi na utrzymaniu jakości sprzedaży na poziomie. Czy jest jakiś ratunek?
musisz zgłosić sprawę do allegro o wyłączenie tego ze statystyk i mieć dobre alibi z dowodami na nie
@xigos1 Słabo to widzę ale napisz i spróbuj coś zdziałać: https://allegro.pl/pomoc/kontakt