Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, może ktoś mi coś doradzi?
Czy 1 nierozwiązana dyskusja pozbawi mnie super sprzedawcy? Mam mało dyskusji, więc jej udział procentowy będzie duży.
Sprawa wygląda tak: wystawiłam produkt, w którym pomyłkowo zamieściłam zawyżoną pojemność (1litr zamiast 0,5litra). Mój błąd. Klientka która kupiła 3 sztuki założyła dyskusję. Od razu napisałam jej że faktycznie popełniłam błąd, jest mi przykro i że oczywiście może zwrócić produkty (zakup Smart więc zwrot za darmo), a ja jej oddam pieniądze jak tylko dostanę przesyłkę. Ona na to że nie ma na to czasu i żebym dosłała jej kolejne 3 sztuki to się pojemność zgodzi. Niby tak, ale będę dużo w plecy, więc się nie zgodziłam i zostałam przy zwrocie produktów i pieniędzy. Na co ona, żebym oddała jej kasę, a ona sobie produkty zostawi. Dobre... Też się nie zgodziłam, bo by je miała za darmo. Napisałam, że uważam, że zwrot pieniędzy i produktów to wg mnie uczciwa propozycja. Na to już nie odpisała. Wątpię, żeby chciała zakończyć dyskusję, bo chce ode mnie dostać towar za darmo. Czy w tej sytuacji mam jakąś możliwość obrony? Rozumiem, że popełniłam błąd wystawiając ofertę, ale to nie znaczy, że mam oddawać towar za darmo, płacąc przy tym prowizję od sprzedaży. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Musisz się zabawić w matematykę:https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/jakosc-mojej-sprzedazy/jakosc-mojej-sprzedazy-obszar-obsl...
Dzięki, ale niestety nie miałam 1 000 zamówień, by ta 1 dyskusja stanowiła mniej niż 0,01% zamówień z ostatnich 30 dni 🙁
Czyli przy mojej ilości zamówień każda jedna nierozwiązana dyskusja (a przecież nie zawsze mam na to wpływ) zabiera mi super sprzedawcę 😭
☹️