Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Z góry przepraszam, jestem nowicjuszem na obecnym Allegro. Niedawno postanowiliśmy zacząć sprzedawać tutaj, mimo, że wszyscy odradzali. Sprzedajemy perfumy. Dzisiaj dorobiliśmy się negatywa "podejrzewam, że produkt nie jest oryginalny. Znam ten zapach od 20 lat i nie pachnie tak jak powinien". Klientowi pewnie obcy jest temat reformulacji. Oczywiście produkt jest legitny, pochodzi z oficjalnej dystrybucji, nie handlujemy podróbkami. Niestety, na 4 komentarze jeden negatyw powoduje, że nasza wiarygodność spadła do 75%, co dyskwalifikuje nas jako uczciwego sprzedawcę.
Teraz moje pytanie, co robić? Jak radzicie sobie z takimi sytuacjami? Oczywiście poprosiłem o zmianę opinii, ale odzewu pewnie nie będzie. Jak wybrnąć z tego, jak radzić sobie na przyszłość? Negatyw na 1000 komentarzy nie robi różnicy, ale na 4 to już praktycznie zamyka biznes.
@AROMATIQ nie Wiesz o co tu chodzi ? to jako długoletni sprzedawca na allegro powiem Ci ,że padłeś ofiarą wyłudzacza , odnieś się rzeczowo do oceny i zapomnij , pierwszy negatyw w miesiącu nie wpływa na statystyki więc w żaden sposób nie wpłynie na Twoją sprzedaż
Ta moje zdanie , a zrobisz jak chcesz, allegro nie usunie Ci tej oceny .
Domyślam się, o co może chodzić. Ale... te 75% źle wygląda, można tylko walić zdrowaśki, żeby chętny kupujący przeczytał opinię i uzasadnienie, gdzie wytłumaczę się. Tylko nie wiem czy pojechać po tej osobie czy grzecznie podkulić ogon?
@AROMATIQ mało klientów zwraca uwagę na średnią ocen , a 1 na 100 weryfikuje , ludziom się nie chce , zwykle o decyzji zakupowej decyduje cena i czas dostarczenia . To co Ciebie spotkało jest wyrafinowanym działaniem wyłudzacza , szukają świeżych kont z małą ilością ocen tam ,gdzie negatywem mogą mocno zaszkodzić , kupują drogie produkty ,wystawiają negatywa i czekają na reakcję sprzedawcy , oczekują dużej rekompensaty .