anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niesłuszny zwrot

MAMY ROZWIĄZANIE!
_K_O_R_N_A_S_
#7 Wielbiciel#

Sprzedałem opiekacz do kanapek, który został sprawdzony przed wysyłką. Kupujący twierdzi, że sprzęt jest uszkodzony ( niby nie trzyma temperatury) . Co w przypadku jeśli przyjmę zwrot i okaże się że z opiekaczem jest wszystko w porządku. Zaznaczam, że kupujący trochę plącze się w dyskusji i zaczyna się niepokoić. 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
Client:101806177
#9 Pomysłodawca#

@_K_O_R_N_A_S_  Jak z opiekaczem będzie wszystko w porządku, to tylko się cieszyć bo możesz go znowu sprzedać. Gorzej jak jest popsuty...a był dobry.

oznacz moderatorów
_K_O_R_N_A_S_
#7 Wielbiciel#

W takim razie co w wypadku gdy przed przysyłką wszystko było ok a po zwrocie sprzęt będzie uszkodzony. Z racji, że przyjęcie zwrotu zależy ode mnie zasugerowałem Pani, że gdy sprzęt bedzie sprawny odeśle go ponownie spowrotem. Początkowe skargi na temat sprzętu były odnośnie koloru, który był w opisie i pokazany na zdjęciach. Podejrzewam, że kupującemu sprzęt po prostu się nie podoba i szuka wymówki 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@_K_O_R_N_A_S_ Kupujący ma prawo do reklamacji, ty musisz ją rozpatrzyć, możesz uznać albo nie, możesz naprawić, możesz obniżyć cenę, możesz oddać kasę, reklamację musisz rozpatrzyć. Zakup na AL?????

oznacz moderatorów
_K_O_R_N_A_S_
#7 Wielbiciel#

Był to zakup niekonsumencki na Allegro lokalne. Kupujący nie wspomina o reklamacji tylko o zwrocie. 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@_K_O_R_N_A_S_ To jako osoba prywatna nie musisz przyjmować zwrotów(możesz jak chcesz), ale wynika że to jest reklamacja, nie trzyma temperatury.

oznacz moderatorów
Client:101806177
#9 Pomysłodawca#

@_K_O_R_N_A_S_  spróbuj się dogadać, że jak będą uszkodzenia inne niż wspomina, to możesz pomniejszyć kwotę zwrotu.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@_K_O_R_N_A_S_ Kupujący złożył Ci reklamację z rękojmi, którą musisz rozpatrzyć i uznać lub odrzucić. Nie jest to zwrot konsumencki bez podania przyczyny. To nie jest tak, że sprzęt ma działać tylko w chwili wysyłki, odpowiadasz za wady przez 2 lata. Niech kupujący odeśle towar, ty go sprawdź i jeśli jest wadliwy, oddaj wszystkie koszty, także koszt odesłania. Możesz zamiast zwrotu pieniędzy towar naprawić lub wymienić, także zwracając kupującemu koszt odesłania. Jeżeli towar okaże się sprawny, odrzucasz reklamację. Jeżeli jednak kupujący ma rację i już jest otwarta Dyskusja, kupujący po odrzuceniu reklamacji może skorzystać z Programu Ochrony Kupujących i jeśli rekompensatę otrzyma, Allegro może żądać od Ciebie zwrotu kosztów, może także (nie musi) nałożyć ograniczenia na konto.

oznacz moderatorów