Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam,
Klient zakupił komplet dziecięcy w niedzielę.Paczka spakowana w niedzielę wieczór - nadany list.
Paczka nadana w poniedziałek z samego rana - we wtorek paczkę Klient odebrał. Czyli wg. mnie - wzorowo. Paczkomat.
Klient nie kontaktował się ze mną przed / po zakupie.
Ciuszek spakowany w nową kopertę bezpieczną, w środku spakowany dodatkowo w nową jednorazówkę - aby przypadkiem gdzieś coś nie zabrudziło.
Wystawia mi ocenę : Obsługa kupującego 3 gwiazdki - przeciętna. Reszta n 5
Wysyłam prośbę o usunięcie - cisza.
Piszę do Allegro - opsiując sprawę - o dziwo opiekun zareagował i wysłał prośbę do kupującego o kontakt ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia zaniżenia oceny. Cisza.
Moje pytanie - jak i czy - mogę domagać się swoich praw ? Straciłem tytuł SS. Nie jest to działanie na niekorzyść m.in finansową sprzedawcy ?
Rozumiem ,że prawo ma Klient do oceny - ale dlaczego wzorową obsługę wg. mnie - ocenia jako przeciętną i nikt nic - z tym nie może zrobić ?
@Butiktalulla, jako Allegro możemy ingerować w ocenę kupującego tylko w ściśle określonych przypadkach. A więc, jeśli:
to może po prostu tych przypadków macie za mało ? I trzeba coś w końcu zmienić ?
Jak Pani zinterpretuje logikę mojego przypadku ? Klient daje mi parametr - jakość obsługi 3 na 5 - czyli przeciętna. Klient zamawia w niedzielę - ja ją w niedzielą pakuję aby w poniedziałek o 6 rano wysłać. Paczka trafia w ręce kupującego we wtorek.
Klient ocenia mnie po 3 tygodniach na 3 z 5. Myślę ,że doskonale pamięta jak przebiegła. A mnie krew zalewa ,że pracuję nawet w dni wolne a Allegro ma to gdzieś - bo regulamin.
I ja tracę SS.
Gdzie logika Allegro ?
@Butiktalulla, Kupujący ma prawo do wystawienia subiektywnej opinii.
a subiektywna opinia nie powinna być także "sprawiedliwa" ?
@Butiktalulla, cechą subiektywności jest to, że zależy od punktu widzenia.
a nie od widzi mi się - czasem ?
@mr_oma Pamietaj że "subiektywna" ni musi oznaczać : sprawiedliwa, logiczna, prawdziwa. Co więcej wielokrotnie taka nie jest. I taki dopisek powinien być pod komentarzami.
@mr_oma W przypadku wystawienie komentarza oceny zgodności z opisem przy nieodebranym zamówieniu przez kupującego już nie jest subiektywna opinia a zwyczajne kłamstwo ,czyli według allegro kupujący ma prawo do kłamstwa.😎
aha i jeszcze jedno :
"-ocenę wystawiono do niewłaściwej transakcji (treść musi jednoznacznie wskazywać na pomyłkę)"
Sami sobie zaprzeczacie. A jak NIE MA TREŚCI bo Klient ma to gdzieś a Wy tego nie wymagacie ?? Może Allegro by WYMAGAŁO w końcu właśnie tej treści ? Problem aby Klient napisał zdanie - logiczne ?
@Butiktalulla cóz ostatnio mnie naszła taka myśl. Ze zamiast byc uczciwym sprzedającym lepiej zostać nieuczciwym kupującym.
Po zakupie zgłaszac reklamacje przez dyskusje, żądać zwrotu częsci lub całości wpłaty jełsi nie od sprzedającego to od POK.
No a za usunięcie negatywa to podobno sprzedajacy po 100 płacą.
Szkoda i smutne to że narzędzia ktore w ząłożeniu były jak najbardziej sluszne to zaczynają być doprowadzane do granic absurdu. Kupujący miał mieć ochronę przed nieucziwymi sprzedawcami aby mieć poczucie bezpieczeństwa podczas zakupów a zrobiło sie tak że te instrumenty są coraz częsciej wykorzystywane przeciwko uczciwym sprzedającym.
tak - u mnie się może raz zdarzyło ,że musiałem "wyskoczyć z kasy" dla kupującego bo coś mu tam się nei spodobało niby. Ale u mnie w pracy - gdzie idzie po 200 paczek na dzień - wyłudzenia to norma. Dasz coś - to zmienię.
A Pani moderator to nazywa : subiektywną oceną. Ja ten system nazywam po imieniu - patologia.
A to ktoś jeszcze patrzy na te SSy?
Ktoś tu ostatnio pisał, że jak tylko dostanie SSa to zaraz dostaje dziwnego komentarza "z czapy" (oczywiście nega).
już kij z tym SS
Ale leci to po punktach - np mnie. Obecnie mam 44 na 170 punktów.
Czy to nei wpływa znacznie na pozycjonowanie moich ofert ?
Wg trafności pewnie tak. Z drugiej strony filtruje to tych trochę "problematycznych".
co to znaczy ? jak możesz się podzielić widzą ....
Tu nie ma żadnej tajemnej wiedzy. Zazwyczaj Ci "mniej zaawansowani" kupujący sortują wg trafności, bo takie jest domyślne sortowanie (swoją drogą trochę de.bi.lizm że muszę to za każdym razem zmieniać). To sprawia, że jest mniejsza szansa na to, że taki ktoś do Ciebie trafi. Co prawda to oznacza zmniejszenie obrotów, ale cóż... to już Ty musisz sobie odpowiedzieć na sakramentalne pytanie - co jest dla Ciebie ważniejsze: zdrowie psychiczne czy kasa 🙂
Doszukujesz się logiki, zasad, empatii… Nie doszukuj się, bo tracisz tylko czas i nerwy. To miejsce jest pełne różnej maści frustratów, psychopatów czy ludzi zwyczajnie głupich. Zakupy, ocenianie sprzedawców traktują często jako zabawę, są nieodpowiedzialni, roszczeniowi, mściwi, często sami sprzedają i wygryzają konkurencję.
Właśnie straciłam SS, bo jakaś niekumata obniżyła wszystkie możliwe gwiazdki (Obsługa, Zgodność, Koszty) na max w dół. Bez komentarza, bez reakcji na mój mail... Mogę się tylko domyślać, że przez nieuwagę (ją nie boli, więc olewa).
Jedyne ukojenie w bólu – Czarna Lista.
Przy 99,8% tzw. „zadowolenia klientów” straciłam SS. Ale Allegro jako Sprzedawca utrzymuje SS przy 99,4%.
Nawet nie piszę do nich, bo wszystkiego czego mogę się spodziewać, to jakiejś ogólnikowej corpo-regułki.
Co mnie jeszcze irytuje, to nazywanie zwrotu prowizji (pobieranej niesłusznie, bo od niesfinalizowanych transakcji) – dawaniem RABATU.
Zauważyłem że po utracie SS na jednym z kont wzrosły mi obroty. Dodatkowo robiłem testy i zlikwidowałem na tydzień smarta, sprzedaż była może o 10% niższa. Nie ma co się przejmować. A w niedziele wieczorem lepiej pifko wypić na tarasie niż paczki pakować.
Macie 100% racji - także mam już na to wywalone.
Allegro chce poprawiać jakość - a własnie ją psuje.
Bo sprzedawcy będą coraz mniej się starać - bo po co ?