anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niesprawiedliwe warunki zwrotu prowizji / SMART

www_retrok_pl
#9 Pomysłodawca#

Klient zwrócił towar z powodu, że jest uszkodzony (gra). Zostało udowodnione, że tak nie jest (nagrany filmik z odpakowywania i podłączenia).

Po otrzymaniu komentarza negatywnego, z uwagi na mały wolumen komentarzy nie mogę otrzymać zwrotu prowizji - bo natychmiast jakość sprzedaży spadła do poziomu beznadziejnego.

 

Bezsensem jest sztywny procent w udziale w programie SMART i jakości sprzedaży.

Jeśli jest jeden komentarz negatywny to od razu można z tego wypaść i być traktowanym jak jakiś oszust.

Podsumowując: mam negatywa, nie mogę odzyskać prowizji, kolejny negatyw to wypadam ze SMART. A wszystko przez jednego klienta

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

Złóż odwołanie od nieprzyznanego rabatu transakcyjnego; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym

Jeśli klient odstąpił od umowy na podstawie ustawy konsumenckiej, zwrot prowizji Ci się należy, ponieważ wtedy zgodnie z prawem umowa jest niezawarta, a Allegro zgodnie z własnym regulaminem pobiera prowizję tylko od zawartych umów. Podanie powodu odstąpienia w przypadku zwrotu konsumenckiego nie zmienia podstawy prawnej.

oznacz moderatorów

www_retrok_pl
#9 Pomysłodawca#

odwołanie zostało odrzucone na podstawie `jakości sprzedaży` (która spadła diametralnie po negatywie) w połączeniem powodu zwrotu jako `towar uszkodzony` (który został obalony, ale nie ma to dla nich znaczenia). Pisanie z obsługą nic nie pomaga.

 

Rabat transakcyjny nie został przyznany automatycznie, ponieważ otrzymaliśmy od Kupującego informację, że "towar jest wadliwy lub uszkodzony". Sprawdziłem jakość Pani sprzedaży i widzę, że wypada na poziomie poniżej Neutralnego

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Jeżeli kupujący odstąpił od umowy na podstawie ustawy konsumenckiej, powód nie ma znaczenia.

Regulamin, załącznik nr 4, część III, punkt 1.

Prowizja od sprzedaży naliczana jest każdorazowo w chwili zawarcia umowy w ramach przeprowadzonej Transakcji.

Art. 31 Ustawy o prawach konsumenta.

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa umowę uważa się za niezawartą.

oznacz moderatorów

www_retrok_pl
#9 Pomysłodawca#

Informujemy w nim, że w przypadku przerwania umowy i wskazania winy sprzedającego, jego jakość sprzedaży musi być na poziomie Neutralnym lub wyższym, żeby rabat został przyznany.

 

Dwa dni myśleli nad odpowiedzią

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

odwołaj się

oznacz moderatorów