Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zwrócił towar z powodu, że jest uszkodzony (gra). Zostało udowodnione, że tak nie jest (nagrany filmik z odpakowywania i podłączenia).
Po otrzymaniu komentarza negatywnego, z uwagi na mały wolumen komentarzy nie mogę otrzymać zwrotu prowizji - bo natychmiast jakość sprzedaży spadła do poziomu beznadziejnego.
Bezsensem jest sztywny procent w udziale w programie SMART i jakości sprzedaży.
Jeśli jest jeden komentarz negatywny to od razu można z tego wypaść i być traktowanym jak jakiś oszust.
Podsumowując: mam negatywa, nie mogę odzyskać prowizji, kolejny negatyw to wypadam ze SMART. A wszystko przez jednego klienta
Złóż odwołanie od nieprzyznanego rabatu transakcyjnego; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
Jeśli klient odstąpił od umowy na podstawie ustawy konsumenckiej, zwrot prowizji Ci się należy, ponieważ wtedy zgodnie z prawem umowa jest niezawarta, a Allegro zgodnie z własnym regulaminem pobiera prowizję tylko od zawartych umów. Podanie powodu odstąpienia w przypadku zwrotu konsumenckiego nie zmienia podstawy prawnej.
odwołanie zostało odrzucone na podstawie `jakości sprzedaży` (która spadła diametralnie po negatywie) w połączeniem powodu zwrotu jako `towar uszkodzony` (który został obalony, ale nie ma to dla nich znaczenia). Pisanie z obsługą nic nie pomaga.
Rabat transakcyjny nie został przyznany automatycznie, ponieważ otrzymaliśmy od Kupującego informację, że "towar jest wadliwy lub uszkodzony". Sprawdziłem jakość Pani sprzedaży i widzę, że wypada na poziomie poniżej Neutralnego
Jeżeli kupujący odstąpił od umowy na podstawie ustawy konsumenckiej, powód nie ma znaczenia.
Regulamin, załącznik nr 4, część III, punkt 1.
Prowizja od sprzedaży naliczana jest każdorazowo w chwili zawarcia umowy w ramach przeprowadzonej Transakcji.
Art. 31 Ustawy o prawach konsumenta.
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa umowę uważa się za niezawartą.
Informujemy w nim, że w przypadku przerwania umowy i wskazania winy sprzedającego, jego jakość sprzedaży musi być na poziomie Neutralnym lub wyższym, żeby rabat został przyznany.
Dwa dni myśleli nad odpowiedzią
odwołaj się