Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przed kilkoma dniami sprzedałam produkt, którego stanu nie byłam pewna, więc po uprzednim kontakcie telefonicznym z kupującym ustaliliśmy, że jeśli będzie wadliwy to będzie możliwość zwrotu i tak też się stało. Dostałam telefon, że produkt okazał się uszkodzony, ustaliliśmy, że kupujący odsyła mi towar a ja po otrzymaniu paczki odsyłam gotówkę. Nie mniej w związku ze zwrotem chciałabym wnieść o zwrot prowizji naliczonej od sprzedaży i tu się pojawia problem. Otóż nie miałam ustawionych warunków zwrotu i kupujący nie ma możliwości wnieść o zwrot przez allegro przez co z kolei ja nie mogę wnieść o zwrot prowizji. Pytanie brzmi, jak to ugryźć ?
@talaresko W sprawie prowizji napisz do nas przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=7f980b3b-184b-4f4a-9ad4-7e833245df10&subjectId=b041ba5e-6.... Prześlij nam również skan odstąpienia od umowy przez kupującego.
Dobrze, a w jakiej najprostszej formie kupujący może odstąpić od umowy w takiej sytuacji ?
@talaresko wystarczy wiadomość email lub niech wypełni standardowy formularz
@talaresko a sprzedaż na allegro czy allegr lokalnie ?
allegro
@talaresko jak kupujący Ci odeśle przedmiot zwróć mu pieniądze. Najlepiej poprzez allegro finanse z zakładki Zamówienia powinno być przycisk akcja i tam powinna być zakładka zwrot prowizji.