Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Jak w temacie a mianowicie jak allegro liczy ocene sprzedaży. Sprawa jest bardzo ciezka dla nowego użytkownika.
Na pierwszym koncie ponad 250 pozytywów zero negatywów - jakość dobra. Na drugim koncie dla drugiego pracownika otworzyliśmy nowe konto gdzie sprzedaż przez pierwsze pare dni z 10-15 transakcji wzrosła do 100 dziennie. Wiadomo jest cieżko ogarnąć tak wielki wzrost przez nowego pracownika. Pierwsze 3 komentarze pozytywne i 4 negatyw. Kolejny dzień blokada konta gdzie allegro stwierdziło ze jakość sprzedaży jest zbyt niska. Blokada 2 kont z automatu. Walka z allegro przez tydzień ale odblokowali. Konto ma w tej chwili 100 pozytywów i jeden negatyw. Przed blokada powstało nowe konto na inna firmę którym allegro stwierdziło ze to jedna i ta sama osoba obsługuje. Na koncie sprzedaż dopiero się zaczęła a na start allegro dało -300 punktów za nałożenie blokady na konto ale w innej firmie. Mam obawy co do zablokowania konta jak to sie stalo z innymi kontem allegro a co za tym idzie 2 poprzednie konta gdzie juz tam jakość sprzedaży jest dobra. Pierwsze komentarze a ktoś dal 4 gwiazdki za koszty wysyłki gdzie tak naprawdę to allegro ustala cenny i wyższych nie można ustawić niestety -170 puntow za średnia ocene gwiazdek 4,78. Napisałem do obsługi allegro ale oni twierdza ze na nowym koncie punty karne sa naliczone słusznie bo dla nich to jeden pracownik obsługuje 2 konta. Nie rozumiem skąd taki algorytm obliczania puntow. Utrzymanie jakości sprzedaży "dobry" to jak granie w kasynie. Nigdy nie wiesz co Ci przyniosą karty