Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zacznę może od tego, że sprzedaję na Allegro dopiero od 11.2023. Do wczoraj byłem "Super" w jakości sprzedaży (po zmianach liczenia metryk ok 300pkt) ale po jednej, dosłownie jednej negatywnej opinii dostałem -382 pkt, aktualnie mam -82... Do tej pory miałem niewiele (44) ale tylko pozytywne 5*.
Okazało się, ze Allegro wyliczyło mi ok. 91% pozytywnych w tym miesiącu (10/11) i ponieważ za każde 0,1pkt dostałem 2pkt karne więc za samą negatywną ocenę dostałem "-200pkt" (polecenia od kupujących). Ale to nie wszystko.
Dodatkowo dorzucili "-182" za ta samą opinię ale za zadowolenie kupujących!
Za pięć czy sześć opini dostałem 50pkt za jedną negatywną -182pkt
Razem -382pkt...to jakiś absurd, Allegro pomoc rozumie ale nie może nic zrobić. Liczy, że się dogadam i załatwię sprawę z klientem.
Poniewaz jestem gwarantem sprzedawanego sprzetu więc przed wysyłką testuję, sprawdzam produkt (głownie używane ale też nowe).
Klient napisał: uszkodzony, nie działa i cisza...brak kontaktu, nie odpowiada na wiadomości allegro, telefony, smsy. Napisałem, że mimo 3 tygodni przyjmę towar i oddam pieniądze, również za wysyłkę...cisza.
Zabrali mi też Smarta, całą reputację, nie wiem co będzie dalej...
Czy ktoś miał podobną sytuację, co radzicie? Nie załamuję się, nie takie rzeczy w życiu przechodziłem ale jak się przed czymś takim bronić???
@SmartNet_MW przykro mi, ale również nie jestem w stanie pomóc w tej sytuacji i mogę jedynie poprosić Cię o cierpliwość, mam nadzieję, że kupujący odczyta wiadomości i usunie lub zmieni ocenę. W tej sytuacji pozostaje Ci czekać aż procent pozytywnych ocen wyrówna tę negatywną, niestety przy małej ilości ocen jedna negatywna może poważnie wpłynąć na średnią.
Dodam, że w jakości sprzedaży sprawdzamy średnią liczbę gwiazdek oraz zadowolenie kupujących w ostatnich 30 dniach, więc po 30 dniach wynik również się poprawi.
Generalnie nie chodzi o to, że jestem zły bo dostałem negatywa. Chodzi o to, że Allegro irracjonalnie priorytetyzuje pozytywy i negatywy. To nieadekwatne do skali problemu, 1 z 45 i nawet nie ma kontaktu z klientem. Jakby wiedział co można a czego nie można zrobić, żeby komuś uprzykrzyć życie... i nie ponieść żadnych konsekwencji.
Za jednego negatywa -382pkt to nadużycie kiedy za kilka pozytywnych opinii (5*) dostałem +50pkt.
Takie działanie może zrujnować komuś biznes. Jeśli nie będę sprzedawał będę musiał zamknąć to konto.
To jakiś absurd...