Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
kupujący ma numer polski niekomórkowy ponadto nie mogę firmie wysyłkowej podać jego maila bo allegro go ukryło, mam podać nr komórki i maila którego nie mam
@skarbybabuni Nie ma obowiążku posiadania komórki > możesz wpisać telefon stacjonarny . byle z prefixem miasta np. 22 123 44 55 . to też 9 cyfr i system tego nie odróżnia
A mail masz pod zakładką "kopiuj email" na dole po lewej stronie w "zamówieniach od kupujących" > klikasz > wklejasz w formularz firmy wysyłkowej > będzie widoczny tam jako aaasss222ddd@alegromail.com > jest ok
nie da się poza tym wiele razy wysyłałem mail do kupców innych aukcji i wracały z napisem wiadomości niedostarczono albo jak wpisuję otrzymuję komunikat nie ma takiego maila i wogóle nie można wysłać, po kiego grzyba oni ukrywają te maile nawet nie mam możliwości skontaktować się z kupcem
@skarbybabuni Ja kopiowałem stamtąd maila i wysyłałem z własnej poczty bez problemów. A jaki jest ten zaszyfrowany mail ? Tak samo przy zamawianiu kuriera wpisuję mail skopiowany z tej zakładki i nie mam problemów. Telefony stacjonarne też wpisywałem.
A po to żebyś go później nie "molestował". rożnymi wiadomościami.
po co molestować zresztą nawet nie mogę się skontaktować z klientem bo emaila nie można wysłać email ukryty jak chcę wysłać maila wraca z adnotacją nie dostarczono albo taki email nie istnieje jak wklejam na poczcie na wirtualnej polsce
@skarbybabuni Wyślij wiadomość przez Centrum Wiadomości. Tam nie podajesz maila, podajesz nick klienta (to chyba masz)
nie da się bo nie można klientowi wysłać wiadomości w cetrum wiadomości nie ma opcji szukania klienta po loginie , mógłbym wysłać jakby on do mnie napisał
@skarbybabuni Otwórz Centrum > na górze po prawej masz "nowa wiadomość" > kliknij > otworzy sie nowe okno gdzie wpiszesz login kupującego > 2 linijkę-okno zostawiasz puste > w 3 linijce-oknie wpisujesz wiadomość > klikasz strzałkę z prawej i gotowe.
mam ciekawe tylko kiedy odpisze
email możesz normalnie wysłać na ten zaszyfrowany adres pod warunkiem, że wysyłasz ze swojego adresu na który jest zarejestrowane konto na Allegro (lub możesz dodać dodatkowe adresy w ustawieniach konta). Codziennie wysyłam dokumenty do klientów (tak jak większość sprzedawców) i zawsze wszystko dochodzi.
nie nie mogę tak wysyłałem i robiem próby a otrzymuje komunikat nie ma takiego maila , albo otrzymuję odpowiedź z serwera nie dostarczono,