Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W ostatnim czasie podjąłem weryfikację konta do wypłat PayU...
Po wykonaniu czynności,( poprawnie dodam) otrzymałem informację, że mój wniosek nie został rozpatrzony pozytywnie... to ja się pytam, skąd mam wziąć dane? skoro konto jest na mnie we wniosku podałem odpowiednie dane , zrobiłem przelew jak mnie proszono oraz wysłałem zdjęcie dowodu a tu informacja, że dane się nie zgadzają...
to co mam jeszcze numer buta przesłać?
@arkadiuss_2008 Cześć. 🙂 Skonsultuję tę sytuację z operatorem i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Poproszę... e-mail dotarł, że nie przyjęto wniosku. Na allegro widnieje że trwa weryfikacja.
Ja nie mam po co zmieniać danych ponieważ wszystkie są poprawne... O co chodzi?
mnie odkąd zablokowali wypłate środków z payu (mam tam 41zł) bo zażyczyli sobie zdjęcia dowodu osobistego i wrazliwych danych to przestałem sprzedawać na allegro.
I tak pewnie trzeba będzie zrobić... Jeżeli dalej będą z tym problemy.
W końcu to od sprzedających pobierają prowizje od sprzedaży , więc trzeba sobie zadać pytanie kto jest dla kogo? I czy rzeczywiście dla serwisu każdy sprzedający jest ważny...
ko_alka I jak coś wiadomo z tą weryfikacją? Ponieważ jakbym chciał ponowić próbę weryfikacji to nic nie mogę zrobić...
@arkadiuss_2008 Czy możesz przesłać mi na adres spolecznosc@allegro.pl potwierdzenie wykonania przelewu weryfikacyjnego?
E-mail został wysłany.
Potwierdzenie obejmuje pierwszy przelew, który już do mnie wrócił.
Na czacie doradzono mi abym jeszcze raz wykonał przelew weryfikacyjny, czy mam go ponownie wykonać?
@arkadiuss_2008 Nie, nie. Na razie nic więcej nie rób, otrzymałam maila od Ciebie, więc już działam w Twojej sprawie.
Ok. To w takim razie się wstrzymuję i czekam na info.
A ile to może zająć, ponieważ wczoraj już ko_alka miała się tym zająć i nic...
@arkadiuss_2008 Niestety nie mogę obiecać Ci konkretnego terminu, ale wyjaśniamy już Twoje zgłoszenie z PayU.
To raczej nie chodzi o konkretny termin tylko aby był to w końcu temat zamknięty.
A ja żebym wiedział z kim mam się komunikować w sprawie...
@arkadiuss_2008 Postaramy się z Olą, aby właśnie tak się stało, więc możesz spokojnie zostawić sprawę dla nas 🙂
Ok. 😀
@arkadiuss_2008 Jak obiecałam, sprawa zakończona 🙂 Wypłaty przez PayU są już aktywne na Twoim koncie. Dobrego dnia!
Dziękuję... Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt.😊
Witam,
Mam dokładnie ten sam problem, wysłałem dwukrotnie przelew 1,01 PLn na konto payU, dostałem jeden zwrot, ale konto wciąż pozostawało nieaktywne, wykonałem ręcznie drugi przelew 28.01 kilkukrotnie sprawdzając poprawność danych no i od soboty nic sie nie dzieje. Ani zwrotu ani aktywacji konta. Czy mogę poprosić o pomoc