anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

O co chodzi z weryfikacją konta na PayU?

MAMY ROZWIĄZANIE!
arkadiuss_2008
#8 Zapaleniec#

W ostatnim czasie podjąłem weryfikację konta do wypłat PayU...

Po wykonaniu czynności,( poprawnie dodam) otrzymałem informację, że mój wniosek nie został rozpatrzony pozytywnie... to ja się pytam, skąd mam wziąć dane? skoro konto jest na mnie we wniosku podałem odpowiednie dane , zrobiłem przelew jak mnie proszono oraz wysłałem zdjęcie dowodu a tu informacja, że dane się nie zgadzają...

to co mam jeszcze numer buta przesłać?

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@arkadiuss_2008 Cześć. 🙂 Skonsultuję tę sytuację z operatorem i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
arkadiuss_2008
#8 Zapaleniec#

Poproszę... e-mail dotarł, że nie przyjęto wniosku. Na allegro widnieje że trwa weryfikacja.

Ja nie mam po co zmieniać danych ponieważ wszystkie są poprawne... O co chodzi?

oznacz moderatorów
tepri
#10 Popularyzator#

mnie odkąd zablokowali wypłate środków z payu (mam tam 41zł) bo zażyczyli sobie zdjęcia dowodu osobistego i wrazliwych danych to przestałem sprzedawać na allegro.

oznacz moderatorów
arkadiuss_2008
#8 Zapaleniec#

I tak pewnie trzeba będzie zrobić... Jeżeli dalej będą z tym problemy.

W końcu to od sprzedających pobierają prowizje od sprzedaży , więc trzeba sobie zadać pytanie kto jest dla kogo? I czy rzeczywiście dla serwisu każdy sprzedający jest ważny...

oznacz moderatorów
arkadiuss_2008
#8 Zapaleniec#

ko_alka I jak coś wiadomo z tą weryfikacją? Ponieważ jakbym chciał ponowić próbę weryfikacji to nic nie mogę zrobić...

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@arkadiuss_2008 Czy możesz przesłać mi na adres spolecznosc@allegro.pl potwierdzenie wykonania przelewu weryfikacyjnego? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
arkadiuss_2008
#8 Zapaleniec#

E-mail został wysłany.

Potwierdzenie obejmuje pierwszy przelew, który już do mnie wrócił.

oznacz moderatorów
arkadiuss_2008
#8 Zapaleniec#

Na czacie doradzono mi abym jeszcze raz wykonał przelew weryfikacyjny, czy mam go ponownie wykonać?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@arkadiuss_2008 Nie, nie. Na razie nic więcej nie rób, otrzymałam maila od Ciebie, więc już działam w Twojej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
arkadiuss_2008
#8 Zapaleniec#

Ok. To w takim razie się wstrzymuję i czekam na info.

oznacz moderatorów
arkadiuss_2008
#8 Zapaleniec#

A ile to może zająć, ponieważ wczoraj już ko_alka miała się tym zająć i nic...

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@arkadiuss_2008 Niestety nie mogę obiecać Ci konkretnego terminu, ale wyjaśniamy już Twoje zgłoszenie z PayU. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
arkadiuss_2008
#8 Zapaleniec#

To raczej nie chodzi o konkretny termin tylko aby był to w końcu temat zamknięty.

A ja żebym wiedział z kim mam się komunikować w sprawie...

 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@arkadiuss_2008 Postaramy się z Olą, aby właśnie tak się stało, więc możesz spokojnie zostawić sprawę dla nas 🙂 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
arkadiuss_2008
#8 Zapaleniec#

Ok. 😀

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@arkadiuss_2008 Jak obiecałam, sprawa zakończona 🙂 Wypłaty przez PayU są już aktywne na Twoim koncie. Dobrego dnia!

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
arkadiuss_2008
#8 Zapaleniec#

Dziękuję... Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt.😊

oznacz moderatorów
Client:43300129
#1 Nowicjusz#

Witam,

Mam dokładnie ten sam problem, wysłałem dwukrotnie przelew 1,01 PLn na konto payU, dostałem jeden zwrot, ale konto wciąż pozostawało nieaktywne, wykonałem ręcznie drugi przelew 28.01 kilkukrotnie sprawdzając poprawność danych  no i od soboty nic sie nie dzieje. Ani zwrotu ani aktywacji konta. Czy mogę poprosić o pomoc

oznacz moderatorów