Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mam pytanie jak to jest magicznie liczone, że zostaje mi naliczona kara za opóźnioną przesyłkę i obniżona jakość sprzedaży, jeśli przesyłka została umieszczona w paczkomacie w poniedziałek o godzinie 20:34 a czas na nadanie był do poniedziałku do godziny 23:59? Przecież to najmniejszego sensu nie ma. Przesyłka InPost również wygenerowana z panelu sprzedaży i numer przesyłki był wczytany, więc system dokładnie wiedział o jakiej godzinie zostało nadane. Kuriozalne, proszę o weryfikację.
Zamówienie nr e7809b20-5d65-11ef-aa7a-07112a405251.
@maciek4477 nadanie przesyłki w/g systemu nie jest włożeniem jej do automatu tylko podjęcie przez kuriera , wydłuż czas wysyłki jeśli się nie wyrabiasz
Czyli mimo iż sprzedający dopełni wszystkich należności w terminie to i tak będzie to loteria zależna od tego czy kurier przyjedzie dzisiaj czy za 2 dni? Nonsens.
@maciek4477 yhmmm..
Do systemu trafia jak kurier ją zeskanuje a nie jak Ty nadasz.
@maciek4477 weryfikuję tę sprawę.
Dziękuję.
@maciek4477 jako wysyłkę traktujemy wyruszenie paczki w dalszą drogę, w tym przypadku odbiór paczki przez kuriera.
W związku z tym paczka została wysłana 20.08.2024 11:56. Aby paczka mogła ruszyć w dalszą drogę jeszcze tego samego dnia, powinieneś ją nadać do godziny granicznej, można je sprawdzić tutaj.
Jeśli paczka została umieszczona w automacie o 20:34, to nie było szans na odbiór tego samego dnia. Nie możemy wykluczyć tego zamówienia z jakości sprzedaży.
OK, dziękuję za informację. W takim wypadku nie opłaca się ustawiać czasu wysyłki 1 dzień, bo jest to zależne czysto od kuriera, ten paczkomat czasami stoi nieobsłużony ponad 1 dzień z doświadczenia.
@maciek4477 możesz ustawić 1 dzień , ale dodaj godzinę graniczną
Dużo to nie zmieni, raz nadałem paczkę o godzinie 11 i została odebrana dopiero następnego dnia po 18, czysta loteria a Allegro to nie interesuje, i tak po statystykach poleci.
Co w sytuacji, kiedy paczkę oddałam kurierowi w terminie - w dniu złożenia zamówienia przez klienta, ale zeskanowano ją dopiero w nocy na sortowni? Paczka została doręczona do klienta następnego dnia, a konsultant nie chciał wykluczyć jej z jakości sprzedaży.
@N_Nitka28 będę wdzięczna za odpowiedź 🙂
@mala_planeta w tej sytuacji zachęcam Cię do kontaktu z nami przez formularz.
Tak jak napisałam - konsultant odmówił wykluczenia przesyłki z jakości sprzedaży, pomimo tego że została doręczona następnego dnia po złożeniu zamówienia. Dobrze byłoby dać znać innym użytkownikom publicznie, jakie jest Wasze stanowisko w tej sytuacji. (co jakiś czas zdarza się, że jakaś paczka jest pominięta w czasie skanowania przy odbiorze).