Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Bardzo irytuje mnie kwestia braku możliwości oceny kupujących przez sprzedawców i wprowadzenie jakiegoś systemu ostrzegania przed cwaniaczkami ze Smartem. Zdarza się to u mnie nagminnie, że kupują cwaniaczki coś za 1,50 zł, dobijają resztę zamówienia żeby mieć darmową wysyłkę ze Smarta a jak tylko dojdzie to coś co ich interesuje zwracają resztę towaru. Czarna lista kupujących puchnie a takie patologie powinno Allegro wyłapywać i eliminować.
@Sadamet_pl Pisane było wiele na ten temat i nic nie zrobisz.Jest taka możliwość(luka) i Allegro o tym wie.Nie jest to żadna patologia tylko "możliwość".
Sadamet_pl TRZEBA BY ZACZĄĆ U ŹRÓDŁA CZYLI U.K. JEŚLI TAM SIĘ NIC NIE ZMIENI NIE MA SZANS NA POPRAWĘ .WPROWADZENIE ZAPISU ZOBOWIĄZUJĄCEGO KLIENTA DO POKRYCIA KOSZTÓW PRZESYŁKI PRZY ZWROCIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA OGRANICZYLO BY ZNACZNIE TEN PROCEDER .
Rozumiem, że ktoś może się pomylić i wybrać nie ten wymiar, dobrać nie ten materiał itd ale wyłapuję już ewidentne próby cwaniactwa tylko po to żeby zamówić z darmową dostawą towar wart tyle co nic. Klienci mając możliwość nie podawania powodu zwrotu robią sobie po prostu jaja i przyzwyczajają się do tego, że można sobie bezkarnie coś kupić i zwrócić.
WSZYSCY SIĘ BORYKAMY Z TYM PROBLEMEM , PACJETA NA C.L. , KIEDYŚ SIĘ OCKNIE .