Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, napotkaliśmy pewne problemy po zniesieniu ograniczeń sklepu. Oceny naszych sklepów wróciły do normy, a konflikt z klientami został rozwiązany. Wysłaliśmy e-maile do platformy z prośbą o zniesienie ograniczeń na naszym koncie, ale nie otrzymaliśmy wszelkie opinie z platformy. odpowiedz.
Wszelkich odpowiedzi powinni wam udzielić z działu bezpieczeństwa.
Cześć, dziękujemy za odpowiedź, ale wysłaliśmy kilka e-maili bez odpowiedzi.
Z nimi jest trudno się dogadać a na pewno nie szybko ,każda sprawa jest niby rozpatrywana w kolejności zgłoszenia a Ty musisz czekać cierpliwie .
Cześć, dziękuję za odpowiedź, czekam na kontakt z platformy.
@ANNKE-Store Oni tam mają nawał pracy i odpowiadają zgodnie z kolejnością zgłoszeń.🙂
Cześć, dziękuję za odpowiedź, czekam na kontakt z platformy.😊