Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam ! Czy na Allegro kupujący nie mają za dużej władzy ? Nie wiem jak wy ale my działamy na allegro jakieś 10 miesięcy i poprostu to jakaś Masakra , już z 3 razy się zdarzyło że Pan/ Pani kupili produkt , domagali się zwrotu pieniędzy ale bez towaru bo jak nie to negatyw , Ja wiem jak to wygląda duża część sprzedających się zgadza bo lepiej mieć z głowy a mendy zadowolone albo taki przykład.
Kurier miał do wioski 30 km stwierdził że w systemie sobie oznaczy dostarczone i jak będzie miał czas to sobie tam podjedzie po jakiś 3 dniach negatyw bo moja wina że dostarczone a nie dostarczone,
Kłaniamy się wszystkim w pas Allegro ma formułę że każdy ma prawo sobie oceniać jak chce , ale kurcze przecież czasami nie mamy wpływu na pewne zdarzenia .
Raz Sztaplarką na sortowni przejechali Głosnik, wyobraźcie sobie jak wyglądał jak dotarł do klienta bo oczywiście wysłali dalej i czyja wina ? Oczywiście ze moja bo mogłem wysłać w metalowym pudełku a nie w kartonie jak jakiś nieodpowiedzialny sprzedawca .
Komentarze negatywne możesz zgłaszać do Allegro, jeśli naruszają zasady, zostaną usunięte; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272&subjectId=0047464a-5...
Dobrze wiemy że szansa powodzenia takie zgłoszenia równa się zeru ,a kupujący również nie są głupi i dzwonią a nie piszą . A jak udowodnić taką rozmowę?
@SK-Handel Wiemy, tysiące wątków jest tu o tym, jak działać nie wiem, sprzedający narzekają i nadal prowadzą działalność.🤔
No a dziwne by było gdyby nie prowadzili, jak mówiłem już, dla świętego spokoju zwraca się koszty ale jest to trochę upadlające, jesteśmy bezsilni i często musimy prawie błagać o usunięcie oceny bo to przecież obniża sprzedaż a często gęsto usuwa z programu który tą sprzedaż wspomaga .
@SK-Handel Niekoniecznie jeśli udowodnisz dobrze winę odbiorcy zdarza się że allegro anuluje takiego negatywa ,sam kilka razy tak zgłaszałem i tylko jeden negatyw został mi nieusunięty mimo że jest kompletnie bezzasadny .Podawanie ręki takim klientom szkodzi nie tylko tobie ale i innym użytkownikom .Nie można ulegać takiej formie wymuszania.
Macie rację, a mogę nagrywać rozmowy?
@SK-Handel usuniecie komenta przez allegro nie rowna sie 0 😉 to mogę powiedzieć
jest to walka i musisz potrafic argumentować.
co do telefonow od klientow zainstaluj po prostu program do nagrywania rozmow, jezeli nic sie nie bedzie dzialo to usuniesz nagranie a jezeli bedzie szantaz itp to w sadzie nawet nie zwroca na to uwagi ze nie poinformowałes o nagrywaniu bo dowody mozesz zbierac w kazdy legalny sposob bez ponoszenia winy.
post bez sensu bo nie ma zastosowania w tej sytuacji
@SK-Handel Tutaj też Twoja wina skoro traktujesz dostawców jak "kolegów" a nie stronę z którą macie zawartą umowę usługi i przysługuje wam normalnie reklamacja i domaganie się pokrycia strat. Z tego co piszesz, to zawinił dostawca a nie wy, ale wam się obrywa a wy szukacie winy u konsumenta. Efektem niewłaściwie wykonanej usługi przez dostawcę jest taka a nie inna reakcja konsumenta.
Wiem, Twój kurier może być spoko i fajny, ale ten inny co dostarcza już niekoniecznie, poza tym sam widzisz, jak trafisz na humorzastego konsumenta to możesz się spodziewać takich rzeczy a allegro w takim wypadku nie stanie po Twojej stronie.
Traktuj firmę kurierską jak stronę z którą masz zawartą umowę usługi z której muszą się wywiązać jak Ty przed konsumentem a konsument Tobą , płacąc za towar.
Trudno traktować inpost jak kolegę Stwierdzam to po trasie kurierskiej i ze doręczono , a po za tym wiem jak to działa na wsiach. Czego możecie nie wiedzieć , chodzi poprostu o to ze często my sprzedający obrywamy za innych a wyegzekwować wine a przypominam że jesteśmy w dziale poczkujący sprzedawcy . czy się mylę? Jako mała firma nie mamy finansów i możliwości podpisywania ze wszystkimi umów, bazujemy na inpost bo nie trzeba umowy . Proste . Stwierdzam fakt że czasami dla uzyskania oceny z negatywnej na pozytywną robimy jakieś dziwne rzeczy a kupujący już wiedzą że jesteśmy z góry przegrani z nimi bo jak ktoś prowadzi firmę w 2 osoby lub sam to nie ma szans na to żeby wygrać, allegro zawsze ma tą samą odpowiedź . Tyle . Dzieki
@SK-Handel Poczytaj tu o problemach z dostawcami, jest sporo rad i sporo sprzedawców już też je stosuje aby się zabezpieczyć.
W skrócie, niestety ale jak chcesz aby Cię traktowali na serio dostawcy to musisz każdą paczkę dokładnie dokumentować w pakowaniu, wadze i rozmiarach. Najlepiej stanowisko do pakowania z kamerą monitorującą a tam waga, miary i cała reszta. Jeśli sam wkładasz do paczkomatów to także wszystko filmuj.
Zawsze uprzedzaj co klient i jak ma się zachować przy odbiorze, wyjaśnisz mu że to również w jego interesie. po otrzymaniu najlepiej przy kurierze sprawdzić przesyłkę jeśli jest coś nie tak to od razu prosi o spisanie protokołu szkody lub złożenia reklamacji drogą elektroniczną. Też niech sobie nagrywa rozpakowywanie przesyłki i sprawdzanie jej stanu. Po złożonej reklamacji w razie uszkodzeń przesyłki zrzeka się jej na Twoją rzecz i Ty nadal prowadzisz reklamacje z przewoźnikiem. Masz przy tych zasadach niemal 99% skuteczności pozytywnie rozpatrzonych reklamacji.
Możesz się śmiać, bo to jest śmieszne niestety, ale masz wybór, śmiać się i olać sprawę a potem "płakać" albo sobie wliczać w koszty straty, negatywne oceny i komentarze 😉
Do klientów trzeba mieć podejście, każdy jest inny więc trzeba być uniwersalnym a każdy klient lubi czuć się doceniany i szanowany, to ponad połowa sukcesu. Czasem telefon lub sms do klienta z informacją typu dzień dobry szanowny panie, dziękujemy serdecznie za zakup u nas w sklepie i właśnie wysłaliśmy do Pana przesyłkę.
To dodatkowy czas oczywiście, ale dla klienta to coś, po czym się czuje lepiej i wyjątkowo. Drobne gesty i słowa większego zainteresowania niż jest to konieczne potrafią wiele 😉
hi hi... Panie ZibiK30 zrobił mi Pan dzień dzisiaj 🙂
przecież stwierdzenie "To dodatkowy czas" oznacza dodatkowe koszty, a w systemie EAN dla Allegro liczy się tylko CENA, a nie telefony do klientów...
reszta porad również wskazuje, że Pan nie sprzedaje na allegro niestety
@mitesek Wiem, początki są najtrudniejsze, potem już wszystko idzie z automatu bo się wykonuje i tak te same czynności 🙂
Sprzedawałem, aczkolwiek nie na allegro bo we własnym sklepie internetowym, stacjonarnie w salonach, na targach i zajmowałem się sprawami reklamacji, znam problemy związane z dostawcami, wiele reklamacji mnie wielu rzeczy nauczyło, jak postępować z klientami i dostawcami tak aby firma nie była stratna a reszta była zadowolona lub nie miała się do czego przyczepić a jak się czepiała to nic nie wskórała bo nie miała nigdy racji. 😉
radzę posprzedawać na allegro - ubaw po pachy i nerwica wegetatywna z powodu nieusprawiedliwionych komentarzy 😉
Wysmarkałem kawę przez te SMS-y.... 🙂 Mega 🙂
@SK-HandelKurierzy także mają złe dni, wrzucają przez płot, zostawiają sąsiadom, nie dojeżdżają na czas.😁
@SK-Handel jest coś takiego jak art 286 kodeksu karnego
pytaj się zawsze Kupujacych o podstawy prawne swoich żądań
a o problemach z inpostem doskonale wie allegro w końcu to ich allegro wysyłki robią problemy
a pomyślałeś sprzedawco lub może nawet nie wiesz, ze sortownie firm kurierskich pracują z bardzo dużą prędkością i na wysokości ok 3 metrów . Czasami warto zerknąć na Youtuba żeby poszerzyć sobie wiedzę i uniknąć tym samym problemów na przyszłość z paczką czy odbiorcą , bo za zapakowanie zawartości paczki nie ponosi winy firma kurierska, a tylko sprzedawca. Czasami jako kupująca jak dostaję cięższe rzeczy zapakowane w cieniutki karton to życzę firmie kurierskiej dużo zdrowia, że jednak udało im się dowieść towar w całości.