Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak to jest z tym Allegro, że na 105 ocen pozytywnych wystarczy jedna ocena negatywna i to nie z naszej winy bo kupująca mimo, że miała darmowy zwrot nie pofatygowała się żeby odesłać wadliwy towar i w zamian otrzymać nowy bez wad i bardzo szybko wystawiła negatyw. Z naszej strony byliśmy gotowi załatwić sprawę pozytywnie. Dlaczego Allegro w ogóle nie włączyło się do rozpatrzenia tej sprawy. Przez głupi jeden negatyw wystawiony przez osobę która niedopełniła warunków reklamacji straciliśmy status Supersprzedawcy a oceny nam spadły dramatycznie do poziomu 4.767- PRZEZ JEDENĄ NEGATYWNĄ OCENĘ!!!!!!! TO JEST CHORE!!!
Następny poroniony pomysł to jest branie pod uwagę oceny na status Supersprzedawcy kosztów wysyłki. Przecież na to nie ma się wpływu ile firmy kurierskie kasują sobie za dostawę przesyłek!
@Partystarsklep To dlatego, że kupujący nie ma obowiązku składać reklamacji, a jeśli otrzyma towar wadliwy, może wystawić ocenę do takiej transakcji.
Ale sprzedający nie otwiera każdego towaru oryginalnie zapakowanego i nie sprawdza czy jest on wolny od wad bo ktoś może stwierdzić że dostał towar już otwierany. Wiadomo, że zawsze może się trafić jeden wadliwy towar na tysiące branych w hurtowni zwłaszcza że na ten przedmiot nie było nigdy wcześniej reklamacji. Skąd mam wiedzieć czy kupujący nieumiejętnie używał danego produktu i tym samym go uszkodził, a winę próbował zwalić na nas. Dlatego powinien go odesłać żeby można było to zweryfikować. Reakcja kupującego była żadna. Miał odesłać-nie odesłał, miał zrobić zdjęcia i wysłać- nie wysłał.
@Partystarsklep Cześć. Twoja ocena sprzedaży wynosi 99,0% - jest to średnia z 12 miesięcy. Ocenie podlegają zgodność z opisem, koszt wysyłki i obsługa kupującego. Informacje o ocenie sprzedaży znajdziesz w zakładce Twoje oceny.
Do programu Supersprzedawca brane jest pod uwagę zadowolenie kupujących, czyli średnia gwiazdek z ostatnich 30 dni. Zadowolenie kupujących sprawdzisz w zakładce Super Sprzedawca. Dokładny sposób przeliczania wskaźnika znajdziesz tutaj: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/super-sprzedawca/zadowolenie-kupujacych-gdzie-sprawdzic-s...
To ocenianie jest i tak niesprawiedliwe i krzywdzące
A co znaczy i dla kogo " zadowolenie klientów" ? Klient decyduje sam, bez żadnego przymusu ( zakładam, że jest zdrowy) o zakupie z wysyłką najtańszą, jaką mogę zaoferować - 8,99 , płaci łaskawie 15 zł za zakup po ok. dwóch tygodniach i taki ktoś już nie czeka dwa tygodnie z wystawieniem komentarza, robi to niezwłocznie i obrywa mi dwie gwiazdki za koszt wysyłki. Jak przewidzieć kto, kiedy i z czego będzie zadowolony? Jak jaśnie państwu dogodzić? Proszę o jakieś sensowne sugestie od szanownego allegro, co to tak dba o zadowolenie klientów. bo takie " znajdziesz tu, albo znajdziesz tam " mnie nie satysfakcjonuje.
@nostalgia53 Mogę powiedzieć, że trwają pracę nad zmianą całego systemu komentarzy na Allegro. O szczegółach będziemy informować w Aktualnościach i na Gadane.
Allegro zmuszając Kupujących do wskazywania maksymalnej oceny dla przesyłek SMART! przy jednoczesnym przyzwoleniu na ocenę minimalną dla ofert w których istnieją inne darmowe metody transportu lub nawet istnieje SMART! z którego Kupujący nie skorzystał (chociaż mógł -ale wolał np. szybciej/wygodniej/inaczej) buduje statystyki, którymi próbuje uzasadniać tezę że "Kupujacy najwyżej oceniają dostawy SMART! spośród wszystkich innych dostaw oferowanych na Allegro"
Przy tak zbudowanej ankiecie trudno o inny wynik ...
@Partystarsklep
Przeczytaj Regulamin.
Allegro umożliwia wystawienie oceny Sprzedającemu, która nie ma nic wspólnego z transakcją. Ocena może być wystawiona bo na obiad "zupa była za słona". Ocena może być wystawiona nawet do transakcji uznanej prawnie za niezawartą.