Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, klient kupił ode mnie książkę, ale od ośmiu dni jest informacja - płatność rozpoczęta. Napisałam sms z prośbą o anulowanie zakupu i ponowienie kupna lub jeśli się ktoś rozmyślił tylko o anulowanie. I cisza. Co mogę zrobić aby odblokować moje książki, bo przecież ktoś inny może kupi. Bardzo proszę o radę, Dziękuję.
8 dni? @la_nika spójrz😁
@semiramida19 @LEW433 rzeczywiście trochę długo, odnalazłam tą płatność był to przelew tradycyjny, ale i tak powinien zostać zaksięgowany wcześniej. Konsultuję to i jak tylko otrzymam odpowiedź, wrócę z nią tutaj.
@semiramida19 wracam z odpowiedzią! Najprawdopodobniej Kupujący nie dokończył dokonywania wpłaty lub dokonał jej błędnie. Wysłaliśmy do Kupującego wiadomość z informacją o statusie płatności. Na Allegro na opłatę zamówienia Kupujący ma 7 dni ten czas minął, więc możesz uznać transakcję za niebyłą i wystawić przedmiot ponownie.
Bardzo dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.
Jedna uwaga, ten kupujący po anulowaniu zamówienia przez Ciebie nadal może je opłacić. Zdarza się że opłacają po kilku - kilkunastu dniach po zwrocie prowizji. Nie raz kupujący u mnie tak robili.
Zgadza się. Jest to chyba jeden z największych niedopatrzeń / błędów Allegro. Teoretycznie kupujący ma na opłatę 7 dni, niejednokrotnie zdarzało się natomiast, że pomimo oznaczenia transakcji za "Anulowaną", kupujący opłacał ją znacznie później [np 2 tygodnie po złożeniu zamówienia]. Uważam, że powinno to być zablokowane. Transakcja oznaczona jako Anulowana --> Kupujący zostaje powiadomiony przez serwis, że transakcja zostaje uznana za niebyłą i na chwilę obecną nie może jej opłacić, chyba że ponownie złoży zamówienie.
Są platformy, które uznają, że zamówienie jest złożone dopiero w momencie jego opłacenia i nie ma zabawy kupujących w "opłacę jak mi się zachce, albo jak dostanę wypłatę za 3 tygodnie".
Pisanie do kupujących o anulowaniu zamówienia rzadko kiedy daje rezultat. Niby sprzedawca pisze, że anulowane, ale i tak opłacają kilka(/naście) dni później, bo mają taką możliwość.
Na takie problemy było by tylko jedno proste rozwiązanie. wystarczy że automatycznie status zamówienia po opłaceniu z "anulowanego" zmieniał się na "nowe"