Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co w przypadku odebrania przesyłki z podpisem, a po 9 dniach wielkie odkrycie ze paczka jest uszkodzona, kabina prysznicowa zapakowana na palecie.Przesyłka była za pobraniem bez możliwości zwrotu. No to klient po 9 dniach zgłosił szkodę reklamacje i zwrot towaru oraz pieniędzy iż dostał uszkodzony produkt. Co jest śmiechem …. Dla mnie. Przewoźnik odmówił spisania protokołu stwierdzając ze to jest już za późno zgłoszone z czym się zgadzam.
Dyskusja już jest założona, same oszczerstwa ze strony kupującego,ze kabina nie ten rozmiar który zamawiał,potem ze jest używana.A na samym końcu klient przyznał ze i tak nie pasuje do jego brodzika. Ma nietypowy brodzik. A niestety przesyłki za pobraniem nie może oddać i co tu myśleć dalej …nastąpiła reklamacja
@NASFORM odstąpić od umowy jak najbardziej może .... kurcze , trudna sytuacja , final nie po myśli klienta skończy się blokadą Twojego konta , na prawdę nie mam pomysłu jak to rozegrać , zbyt duża kwota ....
Nawet jak masz rację a jest dyskusja to i tak może to być "drogo". ty dorzucasz i masz prawo a Allegro przyznaje rekompensatę i tu pytanie czy słusznie? Ty na to ne masz wpływu i teraz najważniejsze czy bez konsekwencji dla Ciebie (musisz być dokładny w dyskusji i mieć dowody) a jak z konsekwencjami to i tak ściągną kasę od Ciebie.
Na aukcji był rozmiar kabiny więc odrzucasz reklamacje z tytułu niezgodności towaru z opisem jeśli pewny jesteś że wysłaleś dobry rozmiar. Poproś o dowody na podstawie których kabina miałaby być używana bo nie wiem jak coś takiego stwierdzić nie zamontowowaszy kabiny co kupujący ma w oczach xraya luminolem pryskał i pobierał ślady genetyczne? Że nie pasuje do brodzika a czyli wypakował i montował lub mierzył czyli sam uszkodził bo jak niby stwierdził że nie pasuje? Normalnie klient jak otwiera paczke z towarem i widzi rozwalone 2 szyby to dalej nie montuje czy na wymiar mu wejdzie czy nie wejdzie tylko od razu zdjęcia wali i zgłasza sprzedającemu to tu go złapaleś za kłamliwy ozór plącze sie w zeznaniach skoro pisze że nie pasuje a dwie pęknięte szyby to zauważył przed przymiarka czy po? Reklamację odrzuć, podaj powody tylko nic mu nie sugeruj nie nazywaj oszustem, poinformuj że może sobie odebrać, skoro reklamacje odrzucisz to nie zwracasz kosztów odesłania towaru
Powód reklamacji były stłuczone szyby. Dopiero w dyskusji klient oczerniał mnie o niewłaściwy wysłany rozmiar oraz ze kabina była używana. Nie mam na aukcji rozmiarów o które mnie oczernił klient. A co do używanego towaru odpisałem iż kabina prysznicowa która została zdemontowana nie nadaje się do użytku czy sprzedaży.
skoro napisał 1 ze ma stluczone szyby, 2 zekabina byla uzywana, 3 wyslales niewlasciwy rozmiar to w dyskusji sie odnies do tego jak dodatkowo napisal ze nie pasuje mu na jego brodzik to tym lepiej sam sobie bacik ukrecil
jak przyjdzie paczka z kabina to rozpakuj i sprawdz
1 screen z aukcji tam wskaz wymiary kabiny i wklej wymiary z opakowania kabiny ktore zwrocil oraz z nowej sztuki nierozpakowanej napisz w dyskusji roszczenie reklamacyjne z tytulu niezgodnosci towaru z oferta na aukcji uznaje za bezzasadne wymiary zgadzaja sie na aukcji oraz na zwroconym towarze i nowym nierozpakowany; 2 na zarzut ze towar byl uzywany sprawdz to co zwrocil pod katem otarc uszkodzen farby lakieru etc wynikajacych z mocowania (nie wiem jak sie montuje kabine) nastepnie piszesz ze towar pochodzi z dostawy fabrycznie spakowanej przez producenta mozesz wkleic zdjecia opakowania / mozesz wkleic zdjecie tych samych elementow ktore moga byc uszkodzone na reklamowanym przedmiocie od mocowania oraz z nowki i wskazac ze klient towar montowal / mierzyl wykracza to wiec poza ramy pozwalajace mu na stwierdzenie cech zakupionego towaru dlatego tez klient odpowiadac moze za pomniejszenie jego wartosci pienieznie bodajze art 34 prawa konsumenckiego klient moze sprawdzic towar tylko w takim zakresie w jakim jest eksponowany w sklepie stacjonarnym tj moze rozpakowac dotknac ale nie montowac, jesli potwierdzisz ze slady wskazuja ze rozwalil w montazu odnies sie do tego ze klient uszkodzil sam towar mechanicznie np za mocno dokrecil sruby i dlatego mogla strzelic szyba stad moze wynikac zgloszenie reklamacyjne na uszkodzenie w transporcie po 9 dniach; jesli napisal ze nie pasuje do jego brodzika nalezy sie do tego odniesc ze skoro kllient jest pewien ze nie pasuje tzn ze musial towar mierzyc i dopasowywac do brodzika wiec czy zauwazyl pekniete szyby po przymiarce i mierzeniu czy przed? dac zdjecia pekniec np jak beda na cala dlugosc ze slepy by nie przeoczyl
@NASFORM Klient ewidentnie mota , musisz do tego podejść spokojnie i z rowagą , jak wskazuje Ci @az1rael dokładnie przeanalizuj zwrot , zrób fotki , spokojnie i rzeczowo umotywuj odrzucenie reklamacji , grzecznie odpowiadaj w dyskujsji ... to jedyne co możesz zrobić w tej sytuacji , wróc do nas jak sytuacja będzie się rozwijać 2-3 głowy to nie jedna . Pamiętaj !! w dyskusji spokojnie i grzecznie , pokaż ,że jesteś profesjonalistą .
Długo było dziękuje za opis mojego problemu. Kupujący odesłał towar jako paczkę a powinna być odesłana na palecie. Niestety dyskusja nie została zakończona a ja napisałem w dyskusji ze odrzucam reklamacje a klient zamówił kuriera i mnie poinformował jak zamówił ze już jest za późno i nie poinformowałem go o tym. A jak mogłem poinformować skoro odrzuciłem reklamacje a kupujący na sile zgłosił ze ja odsyła. Ach…
@NASFORM ja bym nie dywagował - słuczone szyby = usterka mechaniczna .
Czyli uszkodzenie po stronie kupujacego lub przewoźnika.
1) Prosze kupującego o cierpliwość
2) Pisze reklmacje do przewoźnika. Przewoźnik odrzuca reklamacje na podstawie - brak zastrzeżen przy odbiorze.
3) Na tej samej podstawie ja odrzucam reklamcje kupującego. ( Skoro nie było zastrzeżeń przy odbiorze = paczka dojechała cała)
Uszkodzeń mechanicznych spowodowanych podczas gdy przedmiot jest w posiadaniu kupującego rękojmia nie obejmuje.
@az1rael , @mdrogeria jak myślicie?
Bo według mnie to jedyne wyjscie z sytuacji bez strat finasowych i bez ryzyka blokady. Choć negatyw pewnie będzie ale na to już nic nie poradzisz.
z tego co zrozumialem to przewoznik sie juz wypial na reklamacje z powodu braku spisania protokoluszkody i nie zgloszenia uszkodzenia do 7 dni
Kupujący przysłał na dyskusji zdjęcie jak przymierza części z paczki i nie pasuje do jego brodzika.
@NASFORM czyli co? ... podczas rozpakowywania nie widział rozbitej szyby i mimo wszystko podjął próbę montażu ???
@mdrogeria właśnie do tego potrzebny jest dokument od przewoźnika. Ze w momencie dostawy kupujący odebrał kabine bez zastrzeżeń. Co do czasu to nic nie poradzisz. Jak dla mnie w tym przypadku muszą być mocne podstawy do odrzucenia reklamacji. Samo stwierdzenie klienta że kabina nie pasuje do brodzika ma sie nijak do sprawy. Oczywiście że powie że jej wcale nie ustawiał tylko zmierzył miarą a kabiny to w zasadnie dotykal tylko przy rozpakowywaniu i pakowaniu.....
Ustawił i przymierzał do brodzika i przysłał zdjęcie na dyskusji.
@NASFORM no to tym bardziej bym odrzucił reklamacje ze względu na uszkodzenie mechaniczne w momencie kiedy produkt był w posiadaniu kupującego.
Generalnie sam kupujący dostarczył Ci dokument potwierdzający że próbował przymierzyć i "dopasowac" kabine nie pasującą do jego brodzika. Wystarczyło przegięcie ścianki, naprężenie szkła i .... mamy to co mamy
kupujacy usiłował mi udowodnić przykładając ramę do brodzika nie ramę z szybami.
jedyne co mi przychodzi na mysl to pisac do przewoznika na juz o potwierdzenie ze odebral kupujacy paczke bez zastrzezen i podpuszczenie klienta po odrzuceniu reklamacji ze moze sie od decyzji odwolac w ciagu 7 dni jak zlapie haczyk i sie odwola to mamy kolejne 14 dni na odpowiedz reklamacyjna a moze wtedy dostaniemy pismo od kuriera
Witajcie na chwilę "więźniowie". Miło poczytać :(. No jednak wcale nie miło. Od lat mam z dyni takie pier...y, czy klient dyskutuje, czy się zasmarka. Pierwsza robota to zgłoszenie na policji podejrzenie popełnienia przestępstwa. Właściwie nigdy nie zgłaszałem, ale sam mail o tej treści działa w większości przypadków. Załączam screeny, skany i wysyłam mądrusiwi. Minimalna szansa, że nie zadziała, ale jest. Wtedy pomocna będzie zaprzyjaźniona kancelaria prawna. Sprzedając tutaj, polecam taką mieć w zanadrzu.
Pozdrawiam.
Zanim znów magicznie zniknę :).