Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, odjęto mi punkty za nie terminową wysyłkę dwóch paczek, które miały termin wysyłki 3 kwietnia do 22 z minutami, obie paczki były umieszczone przed upływem czasu w paczkomacie, czy mogę prosić o wyjaśnienie mi tej sytuacji? Poniżej numery zamówień o które mi chodzi
e4a907f0-0fdc-11f0-a563-ad24b5795f84
49fb8f10-0ccc-11f0-9ee5-29f46c88913c
@sznurkowyDecor Wysyłam artykuł ze wszystkimi szczegółami. Zgodnie z nim:
"3. Moment zeskanowania przesyłki przez przewoźnika
Przesyłkę uznajemy za wysłaną, gdy przewoźnik nada jej status w drodze, który to potwierdza. Dlatego nie uznamy jej automatycznie za wysłaną, gdy:
- przekażesz przesyłkę kurierowi
- umieścisz przesyłkę w automacie paczkowym
- zaniesiesz przesyłkę do punktu odbioru.
Abyśmy mogli uznać przesyłkę za wysłaną – kurier musi ją zeskanować.
Wyjątkiem są przesyłki, które nadajesz w placówkach Poczty Polskiej. Takie przesyłki uznajemy za nadane, gdy pracownik je przyjmie."
totalnie bez sensu system, znów na niekorzyść sprzedającego