anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odmowa przyznania pakietu powitalnego

offgrid24_eu
#7 Wielbiciel

Dzień dobry, jestem studentką, otworzyłam 2 października b.r. JDG oraz uzyskałam NIP i REGON na tą okoliczność. Po upływie kilku tygodni od aktywacji nie otrzymałam pakietu powitalnego. Otrzymałam odpowiedź od doradcy, że:

"Państwa konto nie zostało zakwalifikowane do Programu Powitalnego dla nowych firm, ponieważ według naszych danych jest ono powiązane z innym kontem firmowym w Allegro- xxx xxx"

Nie istnieje taka możliwość, prowadzę od kilku tygodniu JDG a allegro powołuje się na powiązanie z kontem allegro należącym do spółki z o.o. (odrębna osobowość prawna) mojego ojca. Spółka ma własną osobowość prawną i nie jest powiązana z moją JDG w żaden sposób. Nie jestem i nigdy nie byłam udziałowcem ani reprezentantem spółki czy pracownikiem. Jedyny związek to chyba wspólny adres IP z jakiego loguję się do swojego konta allegro bo mieszkam z rodzicami....

Mam nadzieję, że pomożecie mi Państwo w rozwiązaniu sprawy i wesprzecie rozpoczęcie przez mnie działalności na allegro poprzez przyznanie pakietu powitalnego.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane

@offgrid24_eu napisz proszę to odwołanie od decyzji w korespondencji, którą prowadzisz z naszym zespołem. 

Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

offgrid24_eu
#7 Wielbiciel

Tak zrobiłam więc czekam na informacje zwrotne i mam nadzieję, że uda się rozwiązać sprawę, dziękuje za pomoc.

oznacz moderatorów

offgrid24_eu
#7 Wielbiciel

Z przykrością stwierdzam, że konsultant ponownie odrzucił moją prośbę o program powitalny. Uzyskałam informacje, że "Nasze dane wskazują na powiązania z kontem xxx. Dostęp do kont miała ta sama osoba lub właściciele działali w porozumieniu" 

Niestety nie mogę pogodzić się z tym, że domownik korzystający z tych samych urządzeń jest traktowany jako powiązanie zależne czy formalno-prawne. Proszę o pomoc w sprawie.