anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

odmowy zwrotów prowizji za zwrócony towar

SanexHurtowBHP
#12 Orędownik#

odmowy zwrotów prowizji za zwrócony towar z pobrań , allegro każe wysyłać potwierdzenia sms ze klient zrezygnował z zakupu

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

Client:44052296
#21 Demiurg#

@SanexHurtowBHP w odwołaniu załącz list przewozowy z paczki zwrotnej i potwierdzenie przelewu dla klienta.

oznacz moderatorów

SanexHurtowBHP
#12 Orędownik#

klient zrezygnował przed wysyłka z części towaru telefonicznie allegro chce  sms z potwierdzeniem rezygnacji lub meila list przewozowy ich nie interesuje 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@SanexHurtowBHP jak klient nie chce napisać Ci rezygnacji i nie masz jak udowodnić a chcesz odzyskać prowizje to tylko zostaje Ci wysłać paczkę.

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@SanexHurtowBHP  my po ostatnich przebojach z odzyskiwaniem prowizji, zrezygnowaliśmy z tego dobrodziejstwa. Od dłuższego już czasu, sprzedawca nie ma obowiązku udostępniania pobraniówek, jak kiedyś.

oznacz moderatorów

SanexHurtowBHP
#12 Orędownik#

jeszcze w tym roku nie dostałem ani jednego zwrotu prowizji z paczek pobraniowych a starałem się o prawie 15 razy .

oznacz moderatorów

SanexHurtowBHP
#12 Orędownik#

allegro nawet nie przyjmuje skanu gdzie pisze odmowa przyjścia ,Chcą od klienta pismo ze zrezygnował z zakupu kawał s... bo wiedza ze klient i tak tego nie napisze .

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@SanexHurtowBHP paczka była wysłana i wróciła niedobrana? Numer listu był dodany do zamówienia? O jakim skanie piszesz?

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@SanexHurtowBHP my mieliśmy tylko 3 przypadki w tym roku. Dwa razy dostaliśmy po pierwszym odwołaniu. Ostatni raz nie, prawie 4 tygodnie przepychanek, a były to 2 płyty grzejne za prawie 5k, czyli 250 zł w plecy.

Odwołuj się cały czas od każdej odmowy a międzyczasie podejdź Kupującego, tak jak my podeszliśmy naszego. Telefon do Kupującego po kilku tygodniach od zakupu i podczas użerania się z betonem Allegro:

"- Dzień dobry, tu Anna Nowak z firmy "AGD-RTV", dzwonię w sprawie zakupu dokonanego na Allegro tego i tego dnia. Transakcja nie została sfinalizowana, prawda? Świetnie, to chciałam Pana poinformować, że dla celów księgowych będziemy potrzebować, potwierdzenia tego w formie mailowej. Przez Allegro wysłaliśmy do Pana zapytanie o tą transakcję, prosimy zwrotnie potwierdzić, że zakup nie został sfinalizowany, dobrze? Bo jest taka sprawa, jeśli Pan nam tego nie potwierdzi, będziemy zmuszeni przekazać Pana dane kontaktowe, łącznie z telefonem do Urzędu Skarbowego, by oni mogli uzyskać potwierdzenie od Pana, że korekta VAT z naszej strony była zasadna. A po co to Panu, prawda? To jak jesteśmy umówieni? Świetnie!"

Nie minęło 10 minut i pyk zwrotna wiadomość od Kupującego, który zaczął tam cały wywód dlaczego zrezygnował i jak bardzo jest mu przykro z tego powodu. 🙂 Po czymś takim Allegro nie miało już wyjścia i oddali kasę.

Najpierw wyłączyliśmy pobranie przy odbiorach osobistych, też z powodów prowizyjnych.Teraz podejście Allegro sprawiło, ze pobraniówki wyleciały też z przesyłek kurierskich. Jak żali mi się jakiś klient o to, to odpowiadam brutalnie "proszę podziękować Allegro za ich podejście do sprzedawców".

oznacz moderatorów