Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy są jakieś rozwiązania w ustawieniach, żeby Allegro nie odejmowało mi punktów za nieterminową odpowiedź kupującemu. W piątek np. kończę pracę o 17 i zaczynam ją ponownie dopiero w poniedziałek o 8 wiec jak ktoś napisze o 17:10 w piątek to już mam ogromny spadek jakości sprzedaży. Czy jest na to inne rozwiązanie niż zawalnie sobie weekendu pytaniami klientów?
@eBRYLDOM niby liczy się odpowiedz w ciągu 24 godzin z wyłączeniem dni ustawowo wolnych i punkty nie powinny być na minusie.
@Client:44052296 niby 24 h a już po 4 h zaczyna odejmować punkty, więc najlepiej odpisywać do 4 godzin 😄
Jak to ustawić?
@LEW433 widać że nie sprzedajesz 🙂
@eBRYLDOM a na jakiej skrzynce masz maila allegrowego ?
Sprawdź swój program do obsługi poczty, każdy ma autoresponder 🙂
Dziękuje !
Nie wiem ile kont i wiadomości masz. Jak nie za dużo to sprawa banalna. Zaloguj się na apce xD Przyjdzie powiadomienie to w najgorszym razie skrobniesz, że sprawdzisz w poniedziałek i odpiszesz xD. A odpowiedź zaliczona. To jedyne do czego się przydaje apka, zakupów bym się w niej nie odważyła zrobić ale powiadomić nigdy nie zapomniała... No chyba, że dużo tego to bez automatycznych ani rusz ale one tylko wkurzają. Wejdzie taki po powiadomieniu sprawdzić co mu sprzedawca odpisał, zobaczy automat i już oburzony... I słusznie zresztą, bo to zawracanie 4rech, a nie odpowiedź...