Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy Sprzedający ponosi jakieś koszty z tytułu udostępnienia w ofercie "odroczonej płatności dla firm"? Zarówno w przypadku skorzystania przez Kupującego z tej opcji i nie skorzystania.
Ok, już znam odpowiedź 🙂
@eltusia dzięki za informację, zostawię tutaj odpowiedź w razie gdyby inni mieli podobne pytanie i trafili do tego wątku 🙂
Aktywacja usługi jest bezpłatna, płacisz jedynie prowizję za to, że pieniądze otrzymasz od razu po sprzedaży, czyli tylko jeśli ktoś dokona zakupu i skorzysta z odroczonej płatności dla firm. Pokrywa ona również koszt przejęcia ryzyka braku płatności przez Twojego klienta. Prowizja jest stała i wynosi 0,5% wartości faktury brutto plus VAT – niezależnie od terminu odroczenia. Jest odejmowana od kwoty przelewu, który otrzymasz od firmy PragmaGO po sprzedaży.
Na przykład: Klient wybiera odroczoną płatność w zamówieniu. Wystawiasz fakturę VAT za ten zakup w wysokości 1000 zł brutto. Pieniądze dostajesz od razu po wysłaniu zamówienia do klienta – w wysokości 993,85 zł (5 zł to wartość odjętej prowizji plus 1,15 zł VAT).