Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
1- klient złożył zamówienie z fakturą na firme (2022-12-29)
2- otrzymał towar w dniu 2023-01-02
3-zrobił zwrot poprzez allegro tego samego dnia 2023-01-02 nie podając przyczyny czy chodzi o odstąpienie od umowy czy zamianę czy reklamacje
4- ja decyduje że ponownie wysyłam towar bez wady, ktory klient odbiera dnia 2023-01-31
5- Klient otwiera dyskusje tego samego dnia 2023-01-31 i wysyła mi wiadomość informując mnie ze jemu chodziło o odstąpienie od umowy i zwrot wpłaty
6- klient Odsyła ponownie towar ale zwrot towaru otrzymalem dopiero 21 lutego.
Jak w takim przypadku rozpatrywać czas na odstąpienie od umowy?
@R-TypeGear co masz na myśli pisząc ,,Jak w takim przypadku rozpatrywać czas na odstąpienie od umowy? ,, Sprawdziłeś co to za firma , moze ma prawo odstąpić od umowy na zasadach konsumenckich .
,,ja decyduje że ponownie wysyłam towar bez wady,,--- popełniłeś błąd nie kontaktując się z klientem .
Zakończyć szybko i zapomnieć, po co Ci problemy!
@R-TypeGear Jeżeli klient zrobił zwrot przez allegro to zawsze jest podane czy jest to odstąpienie czy reklamacja.