Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Klient zakupił od nas telefon Apple iPhone 13 Pro używany, po czasie zgłasza reklamację odnośnie problemu z baterią i oczekuje zwrotu pieniędzy. Minął już termin na odstąpienie od umowy a jako sprzedający jesteśmy w stanie usunąć usterkę w telefonie w ramach reklamacji. Czy mogę odrzucić roszczenie kupującego odnośnie zwrotu pieniędzy ?
@AKCESORIA--GSM tak , przy pierwszej reklamacji masz prawo zdecydować w jaki sposób doprowadzisz przedmiot do zgodności z umową , poza zwrotem środków może to być naprawa lub wymiana na wolny od wad
tylko w przypadku pierwszej reklamacji ? w przypadku kolejnej już nie ma takiej możliwości ? Czy znaczenie ma czy przedmiotem reklamacji jest inna usterka ?
@AKCESORIA--GSM tylko przy pierwszej
To usuń jak kupujący skalda reklamację, zawsze należy się liczyć z tym że taki kupujący może w przyszłości składać powtórnie rekalamcję* jak nie chce tego telefonu).