Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałam zakupu 10.12.2020, do dnia dzisiejszego towar nie został do mnie wysłany mimo daty realizacji ze strony sprzedającego w terminie 23.12.2020
W karcie zakupu nie mogę dokonać zwrotu, gdyż miałam na to przewidziane 14 dni od otrzymania towaru- towaru nie dostałam, ale opcja jest dla mnie niedostępna.
Chcę odstąpić od umowy, jednak sprzedający wymaga ode mnie wypełnienia wniosku poprzez allegro.
Jak powinnam tego dokonać?
@truskawka49 Nie może tego wymagać ( moze poprosić). Napisz email że w związku ze znacznym przekroczeniem obiecywanego okresu dostawy, odstępujesz od umowy bo jej warunki nie zostały zachowane i prosisz o zwrot całości kosztów.
@truskawka49 W takiej sytuacji napisz sprzedającemu maila, że odstępujesz od umowy na podstawia art. 5431 Kc i żądasz niezwłocznego zwrotu wpłaty. To wystarczy, on nie może domagać się niczego więcej. Jeśli będzie stwarzał problem, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc Allegro. Wtedy szybko odzyskasz pieniądze.