anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Oferta szybko łapiąca popularność

Brodzio4
#7 Wielbiciel#

Witam,

przymierzam się do rozpoczęcia sprzedaży w kategorii Supermarket. Zauważyłem że królują tam oferty wystawione do wyczerpania zapasu wielokrotnie odnawiane, z tysiącami sprzedanych sztuk. Mam dostęp do popularnych produktów które będę mógł zaoferować w najniższej cenie.  Ale wiadomo że przy sortowaniach po trafności i popularności zginę. Sortując po cenie będzie ok, ale chcę nawiązać walkę. Pomysł - wystawić sprzedaż w najniższej cenie do wyczerpania zapasów, i wypromować ją jako ofertę sponsorowaną z budżetem całkowitym na kliknięcia. Czy po wyczerpaniu budżetu aukcja zachowa zbudowaną popularność? Próbuję zrozumieć regułę twierdzącą że dla ofert do wyczerpania zapasu nie można w trakcie zmieniać ani wyłączać promowania. Ale jak to będzie wyglądać przy takim właśnie wyczerpanym budżecie na kliknięcia oferty sponsorowanej? Byłoby super mieć w ten sposób najtańszą i choć średnio popularną ofertę, nie musząc kontynuować promowania i tylko dokładać do niej sztuki. Ma to sens?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Brodzio4 polecam odezwać się do naszej ekipy Allegro ADS w tej sprawie: https://allegro.pl/ads

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów