anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Oficjalny sklep i logo - terminy procesowania wniosków

PILOMAX
#7 Wielbiciel#

Tydzień temu zgłosiłam się do Was jako oficjalny sklep (jesteśmy wyłącznym dystrybutorem i osobą odpowiedzialną za produkt kosmetyczny w rozumieniu ustawy o kosmetykach). Jak długo będę czekać na potwierdzenie i oznaczenie? Czy w przypadku pytań/wątpliwości skontaktujecie się ze mną (jaką drogą)?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@PILOMAX W jaki sposób wysłałaś zgłoszenie? Czy możesz mi podać numer tej korespondencji?

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

PILOMAX
#7 Wielbiciel#

Przez ten formularz https://allegro.pl/strefamarek/formularz-zgloszeniowy Niestety nie mam numeru tej korespondencji

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@PILOMAX Dziękuję bardzo za informację. 🙂 Dopytam jeszcze o jedną rzecz — czy zgłoszenie wysyłane było z konta, z którego teraz piszesz? 

oznacz moderatorów

PILOMAX
#7 Wielbiciel#

tak

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@PILOMAX Dziękuję bardzo. Skontaktuję się z odpowiednim zespołem i poproszę o pilny kontakt. 

oznacz moderatorów

PILOMAX
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, nadal cisza, nikt nie dzwonił nikt nie pisał.

oznacz moderatorów

PILOMAX
#7 Wielbiciel#

@ko_alka? Wiesz już coś? To bardzo długo trwa.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@PILOMAX bardzo Cię przepraszam za tę sytuację, przypomniałam się już w Twojej sprawie w zespole, który się z Tobą skontaktuje. Gdybyś do środy nadal nie otrzymał żadnej informacji, napisz proszę tutaj ponownie. Będziemy interweniować w Twojej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów