Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tydzień temu zgłosiłam się do Was jako oficjalny sklep (jesteśmy wyłącznym dystrybutorem i osobą odpowiedzialną za produkt kosmetyczny w rozumieniu ustawy o kosmetykach). Jak długo będę czekać na potwierdzenie i oznaczenie? Czy w przypadku pytań/wątpliwości skontaktujecie się ze mną (jaką drogą)?
@PILOMAX W jaki sposób wysłałaś zgłoszenie? Czy możesz mi podać numer tej korespondencji?
Przez ten formularz https://allegro.pl/strefamarek/formularz-zgloszeniowy Niestety nie mam numeru tej korespondencji
@PILOMAX Dziękuję bardzo za informację. 🙂 Dopytam jeszcze o jedną rzecz — czy zgłoszenie wysyłane było z konta, z którego teraz piszesz?
tak
@PILOMAX Dziękuję bardzo. Skontaktuję się z odpowiednim zespołem i poproszę o pilny kontakt.
Dzień dobry, nadal cisza, nikt nie dzwonił nikt nie pisał.
@ko_alka? Wiesz już coś? To bardzo długo trwa.
@PILOMAX bardzo Cię przepraszam za tę sytuację, przypomniałam się już w Twojej sprawie w zespole, który się z Tobą skontaktuje. Gdybyś do środy nadal nie otrzymał żadnej informacji, napisz proszę tutaj ponownie. Będziemy interweniować w Twojej sprawie.