anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Omyłkowo zapakowaliśmy kupującemu droższy i zupełnie inny produkt do paczki

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Zamówione były 3 szt. różnych produktów. w Smart, Allegro Poczta

Kupujące chce odesłać błędny produkt i prosi żebyśmy wysłali mu zamówiony przez niego produkt.

Jak to technicznie zrobić?

-Niech zrobi zwrot i my mu oddamy 29 zł za błędny produkt

-Potem wysyłamy właściwy produkt poza Allegro na własny koszt, bo kwota 29 zł nie da kupującemu Smarta, gdyby ponownie zlożył zamówienie?

 

 

 

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

LEW433
#21 Demiurg#

Ja na takie rozwiązanie bym się nie zgodził ponieważ zwrot możesz zrobić raz i masz wówczas zablokowane pozostałe rzeczy w razie chęcią zwrotu, ale jeżeli kupujący zadecydował z 100% pewnością że nie będzie zwracał to dobre rozwiązanie. Załatwiałem już takie pomyłki i sprzedajacy wysyłał kuriera dostarczał prawidłowy zabierał nieprawidłowy i wszystko🙂 OK.

oznacz moderatorów