Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówione były 3 szt. różnych produktów. w Smart, Allegro Poczta
Kupujące chce odesłać błędny produkt i prosi żebyśmy wysłali mu zamówiony przez niego produkt.
Jak to technicznie zrobić?
-Niech zrobi zwrot i my mu oddamy 29 zł za błędny produkt
-Potem wysyłamy właściwy produkt poza Allegro na własny koszt, bo kwota 29 zł nie da kupującemu Smarta, gdyby ponownie zlożył zamówienie?
Ja na takie rozwiązanie bym się nie zgodził ponieważ zwrot możesz zrobić raz i masz wówczas zablokowane pozostałe rzeczy w razie chęcią zwrotu, ale jeżeli kupujący zadecydował z 100% pewnością że nie będzie zwracał to dobre rozwiązanie. Załatwiałem już takie pomyłki i sprzedajacy wysyłał kuriera dostarczał prawidłowy zabierał nieprawidłowy i wszystko🙂 OK.