Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówione były 3 szt. różnych produktów. w Smart, Allegro Poczta
Kupujące chce odesłać błędny produkt i prosi żebyśmy wysłali mu zamówiony przez niego produkt.
Jak to technicznie zrobić?
-Niech zrobi zwrot i my mu oddamy 29 zł za błędny produkt
-Potem wysyłamy właściwy produkt poza Allegro na własny koszt, bo kwota 29 zł nie da kupującemu Smarta, gdyby ponownie zlożył zamówienie?
A jak zapłaci nam za nowy produkt 29 zł ?
A jak zrobi zwrot, to czy musimy oddawać mu 29 zł przez Allegro Finanse, czy nie?
Teraz sobie pomyslałam, że wszystko chyba trzeba załatwić poza Allegro. Niech odeśle produkt na nasz koszt, a my mu wyslemy jego produkt też na nasz koszt. Trudno, trzeba zapłacić za gapowe.
@CHECINIAKI Nie, niczego poza Allegro!
Możliwe że klient tego nie wie, ale złożył ci normalną reklamację. Musisz przyjąć zwrot, i wysłać za darmo bez opłat przedmiot właściwy.
Niczego nie tracisz skoro wysłaliście zbyt drogi przedmiot, no może tracisz niewiele.
Jeżeli załatwisz "po cichu" poza Allegro możesz mieć problemy później jeśli założy ci dyskusję.
Czyli ma zrobić zwrot, my mu oddamy 29 zł przez allegro finanse - bo tyle kosztowały płatki z ryżu brązowego, za które zapłacił.
(W paczce zapakowaliśmy błędnie inne płatki w cenie 195 zł)
A potem zrobi ponowny zakup, tym razem bez smart bo 29 zł i my mu za tę przesyłkę oddamy na konto bankowe? Albo pieniądze do paczki włożymy?
Nie, on nie będzie chciał ponownie płacić. Robi zwrot a ty mu wysyłasz nowy tańszy przedmiot na własny koszt. Faktycznie to tak jakby "poza Allegro" Oczywiście żadnych pieniędzy mu nie oddajesz.
Ok, nie wygenerujesz nowej etykiety do wysyłki bez wpłaty klienta. Musisz to zrobić na własny koszt, to faktycznie tak jakby "poza Allegro"
Ale zwrot klient ma darmowy, jeśli nie przekroczył terminów.
czyli jak zrobi zwrot przez allegro to musi dostać od nas 29 zł przez allegro finanse.
A potem musi zrobić ponowny zakup i zapłacić za towar, który mu prawidłowo wyslemy.
Tylko ta wysyłka będzie kupującego kosztować. Chyba że coś dobierze do smarta, żeby było 40 zł.
Jeżeli ten kupujący zrobi zwrot przez Allegro, to mogę mu nie oddać 29 zł? A jak powie, że pieniędzy ze zwrotu nie dostał i dyskusję otworzy? Każdy zwrot muszę zakończyć decyzją zwrotową, w tej sytuacji musiałabym zwrot odrzucić i odesłać mu z powrotem paczkę - tym razem właściwy towar włożyć do środka?
Nie wiem
@CHECINIAKI Na dyskusję masz dowód nadania nowej paczki. Towar ma być zgodny z ofertą sprzedaży, nie za drogi.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Nadal mam wątpliwości, czy jak zrobi oficjalny zwrot towaru za 29 zł, to ja mam mu nie wypłacić tych środków , tylko je sobie zachować?
I potem wysłać mu paczkę poza Allegro na własny koszt z towarem , który oficjalnie oddał?
Co robic?
Trafił nam się uczciwy kupujący, gdyby nie on, nigdy w zyciu nie dowiedzielibyśmy się o pomyłce.
Chodzi o zamówienie nr:
abc88d93-ff1b-11ec-91bf-c356d7dabde2
Klient robi zwrot i odsyła towar, Ty na własny koszt wysyłasz prawidłowy i tyle. Nie rozumiem po co tyle kombinowania.
Nie mam obowiązku oddawania pieniedzy przy zwrocie? Mogę przyjąc zwrot i kasę zachować za towar?
@CHECINIAKI dokładnie tak, klient odsyła towar w ramach zwrotu a Ty wysyłasz mu prawidłowy produkt. Bez zwrotu pieniędzy. Traktujesz to jako reklamacje a nie zwrot.
Dziekuję wszystkim za odpowiedzi. Tak zrobimy.
@CHECINIAKI nie zdążyłam się odezwać 🙂 Cieszę się, że otrzymałaś pomoc od społeczności!
Dokładnie tak, potraktuj to jako reklamację w takiej sytuacji możesz zaproponować wymianę reklamowanego towaru na inny (taki, który kupujący zamawiał). Wtedy nie trzeba zwracać wpłaty.
Jeszcze raz dziękuję. Napisałam informację kupującemu i czekam na zwrot. 🙂