Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zamówił u mnie herbaty kurierem za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przesyłka nie dotarła na czas (zawieruszyła się, zaginęła nie wiem), klient chce zwrotu pieniędzy za herbatę. Moje pytanie jest następujące czy mam zwrócić pieniądze czy poczekać i złożyć reklamację i czekać na odpowiedz ze strony Poczty Polskiej? Pytam dlatego że chcę uniknąć sytuacji gdzie zwrócę pieniądze a klient otrzyma towar.
@relaks-po, jeśli była to transakcja o charakterze konsumenckim, ponosisz odpowiedzialność za przesyłkę do momentu otrzymania jej przez kupującego. Wiąże się to z odpowiedzialnością za ew. opóźnienie czy zagubienie przesyłki z winy przewoźnika.
Jeśli kupujący mimo wszystko otrzyma przesyłkę, możesz się do niego zwrócić w sprawie odesłania przesyłki lub zwróconych środków.
Problem jest bardzo złożony, bo:
Zapomniałem dodać, że obecnie możesz złożyć tylko reklamację na nienależyte wykonanie usługi.
Dziękuję za odpowiedź.