Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Zauważyłem dzisiaj, że DPD doliczyło mi dodatkową opłatę w wysokości 12,3 zł, która opisana została jako "przepakowanie". Nie dostałem żadnej informacji od DPD, że z przesyłką było coś nie tak, paczka dotarła do kupującego, który również nie zgłosił żadnego problemu. Wie ktoś może dlaczego taka opłata mogła zostać naliczona i czy mogę się jakoś od tego odwołać?
Pierwszy raz mam taką sytuację i nie bardzo wiem co z tym zrobić.
Przepakowanie – DPD zastrzega sobie prawo do przepakowania Paczek, które tego wymagają, czyli są m. in. uszkodzone, nieprawidłowo zapakowane, zagrażające uszkodzeniu sortera lub uszczerbkiem na zdrowiu pracowników je obsługujących, w tym uniemożliwiające bezpieczny przewóz i wydanie Odbiorcy.
Dziś naliczyli mi to samo, też pierwszy raz. Ciekawe czy to przypadek czy zbiorczo doliczyli akurat dziś 🙂
@Powoskowani_pl @MARMEXsklep podpytajcie klientów w jakim kartonie przyszło ???
Wszystko z paczką było ok, nie oszczędzamy na pakowaniu więc sama od siebie się nie rozleciała.
Zastanawia mnie, czy DPD nie ma żadnego obowiązku poinformowania mnie o tym fakcie? Albo udokumentowania konieczności przepakowania przesyłki. Jeśli nie, to równie dobrze mogą sobie co jakiś czas takie opłaty doliczać bezkarnie.
Oczywiście że mogą, a to że mogą to regularnie to robią 🙂
Sytuacja poniekąd się wyjaśniła. Przesyłka była uszkodzona i w środku wylał się płyn. Jednak trochę dziwi mnie fakt, że DPD nie informuje mnie o takim fakcie. Przepakowują i dostarczają uszkodzoną przesyłkę do odbiorcy. Następnie po 2 tygodniach doliczają dodatkową opłatę pomimo, że to oni uszkodzili paczkę, która została zgnieciona.