Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Dostaje wiadomości od Allegro o nieopłaceniu prowizji za transakcje. Jednak do transakcji nie doszło, kupujący nie pojawił się. Miało to mieć miejsce osobiście. Co robić w tej sytuacji, jeśli w mailach od Allegro jest już mowa o firmie windykacyjnej?
rozliczenia z allegro masz tu -https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/rachunki/rozliczenia-z-allegro.
Na lokalnie opłata transakcyjna naliczana jest po zapłacie lub wyborze przez kupujacego jak w opisanym przypadku odbioru osobistego . Nie oferuj w/w sposobu odbioru oraz przesyłek za pobraniem unikniesz naliczeń prowizji .
@EvannaShamrock Wystąp o anulowanie prowizji. Na Allegro tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...
Na Allegro Lokalnie poproś o anulowanie przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Dołącz jakiś dowód na rezygnację kupującego. Niech Allegro go zapyta, czy odebrał i opłacił towar.
Musisz zapłacić Allegro co należne. Niezależnie od tego czy coś sprzedałeś czy nie. Możesz próbować jak doradzają ci inni kajać się czy błagać, wykazać czynny żal.