Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam ! Jak to jest z kosztami dostawy ponoszonymi przez sprzedającego , w moim przypadku zamówienie za pobraniem (DPD) , nie odebrana przesyłka przez kupującego , zostałem obciążony kosztami dostawy do klienta , a dodatkowo kosztami przesyłki zwrotnej do mnie ( nie była to dostawa SMART )
@alesklep_24 w przypadku kurierów nieodebrane paczki są płatne
W regulaminie w załączniku 4 jest to przedstawione.
Witam.
Oferując przesyłki za pobraniem musisz się liczyć z tego typu sytuacjami i dlatego coraz mniej sprzedawców ma w swoich cennikach pobraniówki.
Teoretycznie możesz od klienta zażądać zwrotu całej opłaty "za powrót" nieodebranej przesyłki plus dodatkowo różnicę pomiędzy ceną jaką zapłaciłeś za wysyłkę a kosztem najtańszej formy dostawy (smart i odbiór osobisty się nie liczy) jaką udostępniłeś dla tej oferty. Niestety jak klient nie będzie chciał zapłacić, to marne szanse by go zmusić. Allegro nie pomoże. Pozostaje sąd, ale to długi i kosztowny proces. Możesz co najwyżej wysłać poleconym przedsądowe wezwanie do zapłaty i na tym koniec.
Pamiętaj by upomnieć się o zwrot prowizji, bo ten nie nastąpi z automatu.
Pozdrawiam. Marek.
Dziękuję , właśnie dzisiaj zablokowałem pobraniówki . Pozdrawiam