Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący nie odebrał paczki, a więc odebrałam przesyłkę zwrotną (Allegro InPost). Teraz prosi o ponowne wysłanie. Koszt nadania przy tym jest większy od ceny produktu. Jak w tej sytuacji wyglądają rozliczenia z kupującym, jak i kto powinien opłacić ponowną wysyłkę? Jak się rozlicza z Allegro?
Jak chce to musi opłacić, inne wyjście to odstąpienie od umowy zakupu, wówczas zwrócisz Mu śrdoki.
Czyli jeżeli kupujący odstąpi od umowy, to będę musiała zwrócić mu zapłacone pieniądze (koszt samego towaru plus koszt dostawy), a także zwrócić Allegro procent od sprzedaży? Kto opłaca już dokonaną przesyłkę?
@Ariadna_55 jeśli zrobi zwrot, to musisz oddać całą kasę, wówczas Allegro odda Ci pobraną prowizję
A koszty już dokonanej przesyłki opłaca kupujący?
Niestety handlując na Allegro musimy non stop kalkulować straty i dokładać często do interesu.
W przypadku nieodebranej przesyłki i chęci ponownego wysłania, ja zawsze obciążam kupującego dodatkowym kosztem. Z jego winy ? Z jego winy i jego decyzja.
Miałem ostatnio Janusza biznesu, który wziął na fakturę towar. Nie odebrał 2x. Paczka latała do paczkomatu i do mnie 4 razy. Z uporem maniaka uświadamiałem "JANUSZOWI" że korekty faktury na wykonana usługę dostarczenia towaru jemu nie wystawię i zażądałem zapłaty za te faktury. Korektę wystawiłem jedynie na przedmiot. Zrozumiał i opłacił faktury transportowe.
Handel na tym portalu to ciągłe wyzwania.
Z tego wynika, że mogłam nie odbierać zwróconej (nieodebranej przez kupującego) paczki, a wtedy by ona ponownie wróciła do niego bez dodatkowych kosztów?
@Ariadna_55 "Z tego wynika, że mogłam nie odbierać zwróconej (nieodebranej przez kupującego) paczki, a wtedy by ona ponownie wróciła do niego bez dodatkowych kosztów?"
Nie. Trafiłaby na magazyn przewoźnika.
Gdyby było tak jak piszesz to paczka mogłaby jeździć pomiędzy Tobą a kupującym w nieskończoność 🙃